658.87
Ф 53
.
Формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.07.05 Еономіка торгівлі та послуг : захищена 27.04.2006 / Л. М. Філіпішина ; наук. керівник М. В. Чорна ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], . - 22 с. - Бібліогр.: с. 17-19. - Б. ц.

УДК
658.87
338.53

Ключові слова: цінова політика -- підприємство роздрібної торгівлі -- чинники формування політики -- нова політика -- критерії -- методи -- ціновий ризик -- ценовая политика -- предприятие розничной торговли -- факторы формирования политики -- ценовая политика -- критерии -- методы -- ценовой риск -- price policy -- trade enterprise -- factors of policy formation -- price policy -- criteria -- methods -- price risk --
Анотація:
Дисертацію присвячено розробці теоретичних, методичних і практичних засад щодо формування ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівлі. В роботі представлене розширене трактування економічної сутності та природи ціни, її місця у системі економічних категорій; систематизація функцій ціни в умовах ринку; уточнена та доповнена класифікація цін; удосконалене визначення поняття цінової політики підприємства торгівлі та умови її ефективності. Подальший розвиток одержала систематизація факторів формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі з позиції наявності чинників прямого та непрямого впливу мікро- та макросередовища, а також наявності внутрішніх чинників. Удосконалено методичний підхід до проведення аналізу та оцінки ефективності цінової політики підприємств роздрібної торгівлі, який передбачає позиціонування конкуруючих суб’єктів на основі використання матричного методу та застосування системи взаємопов’язаних та взаємозалежних показників, а також метод оцінки цінової політики підприємств роздрібної торгівлі за рівнем ризику . Обґрунтовано принципи та методичний підхід до формування ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівлі, який передбачає відбір найбільш оптимальної з можливих цінових політик за визначеними критеріями: відповідності загальній політиці розвитку підприємства; відповідності етапу життєвого циклу товару; мінімізації рівню цінових ризиків.
Додаткові точки доступу: