
>
338.486.3
В 26
Ведмідь, Надія Іванівна.Сервісне управління підприємствами курортно-рекреаційної сфери [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Н. І. Ведмідь ; Київ. нац. торгов.-екон. ун-т. - Київ : [б. в.], 2014. - 40 с. - Б. ц.
Ключові слова: менеджмент сервісу (послуг) -- санітарно-курортні підприємства -- сервіс -- менеджмент сервиса (услуг) -- санитарно-курортные предприятия -- сервис -- service management -- health resort enterprises -- service --
Анотація:
В дисертаційній роботі розкрито теоретичні, методологічні та практичні засади реалізації сервісного управління підприємствами курортно-рекреаційної сфери. Обґрунтовано структуру курортно-рекреаційної сфери з позицій системного підходу. Вдосконалено типізаційну структуру суб'єктів господарської діяльності курортно-рекреаційної сфери. Обґрунтовано базові засади побудови семантичної моделі сервісного управління підприємствами курортно-рекреаційної сфери. Досліджено тенденції становлення сервісного управління як об'єкта наукового пізнання. Обґрунтовано та апробовано методику сегментації споживачів курортно-рекреаційних послуг на засадах сервісного управління. Запропоновано комплексну оцінку результативності сервісного управління підприємствами курортно-рекреаційної сфери. Розроблено рекомендації щодо формування стратегії сервісного управління підприємствами курортно-рекреаційної сфери.
Додаткові точки доступу:
Київ. нац. торгов.-екон. ун-т
В 26
Ведмідь, Надія Іванівна.
УДК | |
338.486.3 |
Ключові слова: менеджмент сервісу (послуг) -- санітарно-курортні підприємства -- сервіс -- менеджмент сервиса (услуг) -- санитарно-курортные предприятия -- сервис -- service management -- health resort enterprises -- service --
Анотація:
В дисертаційній роботі розкрито теоретичні, методологічні та практичні засади реалізації сервісного управління підприємствами курортно-рекреаційної сфери. Обґрунтовано структуру курортно-рекреаційної сфери з позицій системного підходу. Вдосконалено типізаційну структуру суб'єктів господарської діяльності курортно-рекреаційної сфери. Обґрунтовано базові засади побудови семантичної моделі сервісного управління підприємствами курортно-рекреаційної сфери. Досліджено тенденції становлення сервісного управління як об'єкта наукового пізнання. Обґрунтовано та апробовано методику сегментації споживачів курортно-рекреаційних послуг на засадах сервісного управління. Запропоновано комплексну оцінку результативності сервісного управління підприємствами курортно-рекреаційної сфери. Розроблено рекомендації щодо формування стратегії сервісного управління підприємствами курортно-рекреаційної сфери.
Додаткові точки доступу:
Київ. нац. торгов.-екон. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | Х-р/о |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|