
>
339.138
К 76
Кот, Олена Володимирівна.Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.05.2008 / О. В. Кот ; наук. керівник Т. В. Андросова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2008. - 18 с. - Бібліогр.: с. 15-16. - Б. ц.
Ключові слова: конкуренція -- конкурентоспроможність -- підприємство -- роздрібна торгівля -- інтегровані комунікації -- маркетингові комунікації -- оцінка -- показники -- бюджет комунікацій -- конкуренция -- конкурентоспособность -- предприятие -- розничная торговля -- интегрированные коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- оценка -- показатели -- бюджет коммуникаций -- competition -- competitiveness -- retail trade enterprise -- marketing communications -- estimation -- indexes -- budget of communications -- integrated --
Анотація:
У дисертації визначено теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій у контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Уточнено економічну сутність поняття «інтегровані маркетингові комунікації підприємства роздрібної торгівлі»; обґрунтовано роль та місце інтегрованих маркетингових комунікацій в ланцюгу створення цінності для споживача; систематизовано ознаки інтегрованих маркетингових комунікацій. Обґрунтовано систему показників оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій з урахуванням економічного, комунікаційного та синергетичного аспектів комунікативної діяльності підприємства. Досліджено стан, динаміку та ефективність реалізації програм ІМК на підприємствах роздрібної торгівлі. Розроблено комплексний інтегральний показник конкурентоспроможності торговельного підприємства. Запропоновано формування та розподіл бюджету інтегрованих маркетингових комунікацій здійснювати з урахуванням комплексного інтегрального показника конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі та коефіцієнта рейтингової значущості окремих засобів інтегрованих маркетингових комунікацій.
Додаткові точки доступу:
Андросова, Тетяна Василівна\наук. керівник\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
К 76
Кот, Олена Володимирівна.
УДК | |
339.138 | |
339.37 | |
658.87 |
Ключові слова: конкуренція -- конкурентоспроможність -- підприємство -- роздрібна торгівля -- інтегровані комунікації -- маркетингові комунікації -- оцінка -- показники -- бюджет комунікацій -- конкуренция -- конкурентоспособность -- предприятие -- розничная торговля -- интегрированные коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- оценка -- показатели -- бюджет коммуникаций -- competition -- competitiveness -- retail trade enterprise -- marketing communications -- estimation -- indexes -- budget of communications -- integrated --
Анотація:
У дисертації визначено теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій у контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Уточнено економічну сутність поняття «інтегровані маркетингові комунікації підприємства роздрібної торгівлі»; обґрунтовано роль та місце інтегрованих маркетингових комунікацій в ланцюгу створення цінності для споживача; систематизовано ознаки інтегрованих маркетингових комунікацій. Обґрунтовано систему показників оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій з урахуванням економічного, комунікаційного та синергетичного аспектів комунікативної діяльності підприємства. Досліджено стан, динаміку та ефективність реалізації програм ІМК на підприємствах роздрібної торгівлі. Розроблено комплексний інтегральний показник конкурентоспроможності торговельного підприємства. Запропоновано формування та розподіл бюджету інтегрованих маркетингових комунікацій здійснювати з урахуванням комплексного інтегрального показника конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі та коефіцієнта рейтингової значущості окремих засобів інтегрованих маркетингових комунікацій.
Додаткові точки доступу:
Андросова, Тетяна Василівна\наук. керівник\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | Х-р/о |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Електронний ресурс | 1 |
2 | Репозитарій |