658.8
Л 47
.
Брендінг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / М. В. Лео ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ : [б. в.], . - 19 с. - Б. ц.

УДК
658.8
332.72

Ключові слова: бренд -- брендинг -- маркетингова стратегія -- неймінг -- нерухомість -- ринок нерухомості -- маркетинговая стратегия -- нейминг -- недвижимость -- рынок недвижимости -- brand -- branding -- marketing strategy -- naming -- real estate -- real estate market --
Анотація:
У дисертації досліджено сутність та місце брендінгу у системі маркетингу підприємств, концептуальні підходи до позиціювання брендів, підхід до структуризації ринку комерційної нерухомості. Сформовано методику дослідження кон'юктури ринку, визначено основні індикатори розвитку.
Додаткові точки доступу: