
>
338.439.4
Б 48
Бербенець, Олена Вікторівна.Стратегія розвитку підприємств з виробництва курячого м'яса і яєць [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 01.07.2009 / О. В. Бербенець ; наук. керівник П. М. Макаренко ; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. - Дніпропетровськ : [б. в.], 2009. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
Ключові слова: стратегія розвитку -- конкурентоспроможність -- інструменти маркетингу -- державне регулювання -- організаційно-економічні -- заходи -- технології -- інтенсифікація -- продуктивність -- вертикальна інтеграція -- інфраструктура -- виробничі ризики -- ринкові ризики -- маркетингова система -- стратегия развития -- конкурентоспособность -- инструменты маркетинга -- государственное регулирование -- организационно-экономические -- мероприятия -- технологии -- интенсификация -- продуктивность -- вертикальная интеграция -- инфраструктура -- производственные риски -- рыночные риски -- маркетинговая система -- development strategy -- competitiveness -- marketing tools -- state regulation -- organisational-economic -- actions -- teсhnologies -- an intensification -- efficiency -- vertical integration -- an infrastructure -- industrial risks -- market risks -- marketing system --
Додаткові точки доступу:
Макаренко, Петро Миколайович\наук. керівник\
Дніпропетр. держ. аграр. ун-т
Б 48
Бербенець, Олена Вікторівна.
УДК | |
338.439.4 | |
636.5 |
Ключові слова: стратегія розвитку -- конкурентоспроможність -- інструменти маркетингу -- державне регулювання -- організаційно-економічні -- заходи -- технології -- інтенсифікація -- продуктивність -- вертикальна інтеграція -- інфраструктура -- виробничі ризики -- ринкові ризики -- маркетингова система -- стратегия развития -- конкурентоспособность -- инструменты маркетинга -- государственное регулирование -- организационно-экономические -- мероприятия -- технологии -- интенсификация -- продуктивность -- вертикальная интеграция -- инфраструктура -- производственные риски -- рыночные риски -- маркетинговая система -- development strategy -- competitiveness -- marketing tools -- state regulation -- organisational-economic -- actions -- teсhnologies -- an intensification -- efficiency -- vertical integration -- an infrastructure -- industrial risks -- market risks -- marketing system --
Додаткові точки доступу:
Макаренко, Петро Миколайович\наук. керівник\
Дніпропетр. держ. аграр. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 2 | 2 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | А-4345 А-2102 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|