Маркетингове забезпечення діяльності аграрних ВНЗ на ринку освітніх послуг [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 27.05.2014 / О. М. Хоменко ; Білоцерків. нац. аграр. ун-т. - Біла Церква : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
УДК
378.014.54
339.138
Ключові слова: освітня послуга -- вищий навчальний заклад -- комплекс маркетингу -- позиціювання -- попит -- пропозиція -- конкурентоспроможність -- образовательная услуга -- высшее учебное заведение -- комплекс маркетинга -- спрос -- предложение -- позиционирование -- конкурентоспособность -- educational service -- higher educational establishment -- marketing complex -- positioning -- demand -- supply -- competitiveness -- Додаткові точки доступу: Білоцерків. нац. аграр. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)
1
1
2
Абонемент б.п. №6 (селище Докучаєвське-2)
1
1
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
#
Відділ
інвентарні номери
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)