640.43.001.76(043.3)
Д 13
.
Методологія інноваційного управління розвитком підприємств готельно-ресторанного господарства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 11.12.2018 / О. Ю. Давидова ; наук. конс. В. В. Прохорова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], . - 45 с. - Бібліогр.: с. 35-42. - Б. ц.

УДК
640.43.001.76(043.3)

Ключові слова: інноваційне управління -- розвиток -- методологія -- підприємство -- готельно-ресторанне господарство -- стратегія -- концептуальні основи -- інноваційність -- прогнозування -- інноваційні методи -- инновационное управление -- развитие -- методология -- предприятие -- гостинично-ресторанное хозяйство -- стратегия -- концептуальные основы -- инновационность -- прогнозирование -- инновационные методы -- innovation management -- development -- methodology -- hotel and restaurant business -- enterprise -- strategy -- conceptual foundations -- innovation -- forecasting -- innovative methods --
Анотація:
Дисертація присвячена обґрунтуванню теоретико-методологічних постулатів інноваційного управління розвитком підприємств готельно-ресторанного господарства в сучасних умовах господарювання, що формуються під перманентним впливом внутрішніх та зовнішніх факторів. Досліджено гносеологічні аспекти інноваційного управління розвитком підприємств: дефініції, складові та тенденції розвитку. Систематизовано та розширено категоріальний і класифікаційний апарати "іноваційного управління розвитком підприємств". Розроблено методологічні напрями формування та впровадження інноваційного управління розвитком підприємств. Розроблено інтегрований механізм інноваційного управління розвитком підприємств готельно-ресторанного господарства. Проведено комплексний аналіз і рейтингову оцінку інноваційного управління розвитком підприємств готельно-ресторанного господарства. Розроблено концептуальні основи формування інноваційного управління розвитком. Розроблено модель формування елементів концепції маркетинг-мікс (Marketing Mix) 11Р як основи ефективного функціонування та невід'ємної складової інноваційного управління розвитком підприємств готельно-ресторанного господарства. Запропоновано науково-практичний підхід до впровадження інноваційних методів управління розвитком підприємств готельно-ресторанного господарства. Проведено когнітивне моделювання сценаріїв функціонування та розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства.
Додаткові точки доступу: