657
Н 55
.
Організація обліку та аналізу виробничих витрат в підприємствах рекламної діяльності [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.06.04 Бухгалтерський облік, аналіз і аудит : захищена 05.11.2003 / І. В. Нестеренко ; наук. керівник В. І. Оспіщев ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], . - 16 с. - Бібліогр.: с. 13-14. - Б. ц.

УДК
657
659.1

Ключові слова: виробничі витрати -- реклама -- облік -- калькулювання -- аналіз -- прогнозування -- затраты на производство -- учет -- калькулирование -- анализ -- прогнозирование -- industrial expenses -- advertising -- registration -- estimate -- analysis -- prediction --
Анотація:
У дисертаційній роботі розглянуто й обґрунтовано нові підходи до вирішення проблемних питань організації обліку та аналізу виробничих витрат і калькулювання собівартості рекламної продукції з позиції ефективного управління витратами підприємств рекламної діяльності, зокрема: - уточнено сутність категорії виробничих витрат та розроблено їх класифікацію відповідно до напрямів обліку; - визначено вплив організаційно-технологічних особливостей рекламної діяльності на побудову обліку, аналізу та прогнозування виробничих витрат;- розроблено структуру об’єктів обліку реклами та етапи формування облікової політики підприємств рекламної діяльності; - запропоновано рекомендації щодо синтетичного та аналітичного обліку виробничих витрат ; - розроблено методичні засади та комп’ютерне забезпечення організації обліку витрат і калькулювання собівартості реклами на основі запропонованого модифікованого методу калькулювання за допомогою засобів МS Office;- запропоновано алгоритм проведення фінансово-економічного аналізу підвищення ефективності витрат на виробництво реклами; - на основі компонентного моделювання побудовано рівняння регресії резервів зниження виробничих витрат; - розроблено методичні рекомендації щодо прогнозування виробничих витрат підприємств реклами.
Додаткові точки доступу: