
>
658.87
Ш 96
Шуміло, Ольга Станіславівна .Формування ефективної системи обслуговування споживачів у підприємствах роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 03.06.2010 / О. С. Шуміло ; наук. керівник О. А. Круглова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2010. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17. - Б. ц.
Ключові слова: підприємства -- роздрібна торгівля -- обслуговування -- якість -- ефективність -- управління -- формування -- показники -- моніторинг -- предприятия -- розничная торговля -- обслуживание -- качество -- эффективность -- управление -- формирование -- показатели -- мониторинг -- trade -- service -- formation -- management -- quality efficiency -- indicators -- retail trade enterprises -- monitoring --
Анотація:
У дисертації визначено теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій, що дозволяє забезпечити формування ефективної системи обслуговування у підприємствах торгівлі. У дисертаційній роботі уточнено сутність поняття «торговельне обслуговування»; виділено структурні елементи системи обслуговування; визначено зв’язок між якістю та ефективність системи обслуговування; визначено зміст формування системи обслуговування; обґрунтовано напрями оцінювання системи обслуговування у підприємствах роздрібної торгівлі; виявлено тенденції розвитку та регіональні особливості формування системи обслуговування на макрорівні; обґрунтовано систему показників для порівняльної оцінки систем обслуговування; запропоновано методичний підхід до організації моніторингу якості та ефективності системи обслуговування; обґрунтовано методичний підхід щодо визначення пріоритетності заходів, спрямованих на підвищення рівня обслуговування у підприємствах торгівлі.
Додаткові точки доступу:
Круглова, Олена Анатоліївна\наук. керівник\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Ш 96
Шуміло, Ольга Станіславівна .
УДК | |
658.87 | |
339.37 | |
366 |
Ключові слова: підприємства -- роздрібна торгівля -- обслуговування -- якість -- ефективність -- управління -- формування -- показники -- моніторинг -- предприятия -- розничная торговля -- обслуживание -- качество -- эффективность -- управление -- формирование -- показатели -- мониторинг -- trade -- service -- formation -- management -- quality efficiency -- indicators -- retail trade enterprises -- monitoring --
Анотація:
У дисертації визначено теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій, що дозволяє забезпечити формування ефективної системи обслуговування у підприємствах торгівлі. У дисертаційній роботі уточнено сутність поняття «торговельне обслуговування»; виділено структурні елементи системи обслуговування; визначено зв’язок між якістю та ефективність системи обслуговування; визначено зміст формування системи обслуговування; обґрунтовано напрями оцінювання системи обслуговування у підприємствах роздрібної торгівлі; виявлено тенденції розвитку та регіональні особливості формування системи обслуговування на макрорівні; обґрунтовано систему показників для порівняльної оцінки систем обслуговування; запропоновано методичний підхід до організації моніторингу якості та ефективності системи обслуговування; обґрунтовано методичний підхід щодо визначення пріоритетності заходів, спрямованих на підвищення рівня обслуговування у підприємствах торгівлі.
Додаткові точки доступу:
Круглова, Олена Анатоліївна\наук. керівник\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | Х-р/о |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Електронний ресурс | 1 |
2 | Репозитарій |