658.87
Ш 96
.
Формування ефективної системи обслуговування споживачів у підприємствах роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 03.06.2010 / О. С. Шуміло ; наук. керівник О. А. Круглова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], . - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17. - Б. ц.

УДК
658.87
339.37
366

Ключові слова: підприємства -- роздрібна торгівля -- обслуговування -- якість -- ефективність -- управління -- формування -- показники -- моніторинг -- предприятия -- розничная торговля -- обслуживание -- качество -- эффективность -- управление -- формирование -- показатели -- мониторинг -- trade -- service -- formation -- management -- quality efficiency -- indicators -- retail trade enterprises -- monitoring --
Анотація:
У дисертації визначено теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій, що дозволяє забезпечити формування ефективної системи обслуговування у підприємствах торгівлі. У дисертаційній роботі уточнено сутність поняття «торговельне обслуговування»; виділено структурні елементи системи обслуговування; визначено зв’язок між якістю та ефективність системи обслуговування; визначено зміст формування системи обслуговування; обґрунтовано напрями оцінювання системи обслуговування у підприємствах роздрібної торгівлі; виявлено тенденції розвитку та регіональні особливості формування системи обслуговування на макрорівні; обґрунтовано систему показників для порівняльної оцінки систем обслуговування; запропоновано методичний підхід до організації моніторингу якості та ефективності системи обслуговування; обґрунтовано методичний підхід щодо визначення пріоритетності заходів, спрямованих на підвищення рівня обслуговування у підприємствах торгівлі.
Додаткові точки доступу: