339.37
С 37
.
Оцінка конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 10.04.2009 / Ю. А. Сімех ; наук. керівник М. В. Чорна ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], . - 18 с. - Бібліогр.: с. 14-15

УДК
339.37
658.87
339.137.2

Ключові слова: конкурентостійкість -- конкурентоспроможність -- підприємство -- роздрібна торгівля -- принципи оцінки -- методичний інструментарій -- технологія оцінки -- методичні підходи -- методи -- конкурентоустойчивость -- конкурентоспособность -- предприятие -- розничная торговля -- принципы оценки -- методический инструментарий -- технология оценки -- методические подходы -- методы -- competitive stability -- competitive ability -- retail enterprise -- assessment principles -- methodical tool of assessment -- technology of assessment -- methodical approach -- methods --
Анотація:
Дисертацію присвячено розвитку теоретичних положень та розробці методичного інструментарію оцінки конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі. У роботі розкрито економічну сутність поняття „конкурентостійкість підприємств торгівлі”, розмежовано поняття „конкурентоспроможність” та „конкурентостійкість”. Удосконалено систематизацію принципів оцінки конкурентостійкості підприємств торгівлі. Обґрунтовано методичний підхід до оцінки конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі, який ґрунтується на послідовному оцінюванні її складових (конкурентоспроможності та стійкості) в їх взаємодії з використанням динамічних показників розвитку підприємств торгівлі та їх співвідношенні. Розроблено методичний інструментарій оцінки конкурентостійкості підприємства. Для встановлення наявності конкурентостійкості окремого підприємства торгівлі запропоновано комплексний метод оцінки загального рівня конкурентостійкості. Удосконалено метод оцінки конкурентостійкості в межах визначеної конкурентної групи. Запропоновано метод оцінки стійкості функціонування торговельного підприємства в умовах невизначеності. Розроблено та обґрунтовано технологію практичної реалізації оцінки конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі на базі запропонованих методів.
Додаткові точки доступу: