
>
658.8
Н 33
Наторіна, Альона Олександрівна.Формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 25.12.2015 / А. О. Наторіна ; наук. керівник Л. В. Фролова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2015. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-18. - Б. ц.
Ключові слова: стратегічне управління -- маркетингова діяльність -- підприємство -- споживчі уподобання -- параметр «якість» товару -- бізнес-стратегія -- маркетингова товарна стратегія -- стратегическое управление -- маркетинговая деятельность -- предприятие -- потребительские предпочтения -- параметр «качество» товара -- бизнес-стратегия -- маркетинговая товарная стратегия -- the strategic management -- marketing activity -- enterprise -- consumer preferences -- product “quality” parameters -- business strategy -- marketing product strategy --
Анотація:
У дисертації визначено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії.
Додаткові точки доступу:
Фролова, Лариса Володимирівна\наук. керівник\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Н 33
Наторіна, Альона Олександрівна.
УДК | |
658.8 | |
338.439.5 | |
664.33 |
Ключові слова: стратегічне управління -- маркетингова діяльність -- підприємство -- споживчі уподобання -- параметр «якість» товару -- бізнес-стратегія -- маркетингова товарна стратегія -- стратегическое управление -- маркетинговая деятельность -- предприятие -- потребительские предпочтения -- параметр «качество» товара -- бизнес-стратегия -- маркетинговая товарная стратегия -- the strategic management -- marketing activity -- enterprise -- consumer preferences -- product “quality” parameters -- business strategy -- marketing product strategy --
Анотація:
У дисертації визначено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії.
Додаткові точки доступу:
Фролова, Лариса Володимирівна\наук. керівник\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | Х-р/о |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Електронний ресурс | |
2 | Репозитарій |