
>
658.628
М 13
Мазепа, Тетяна Сергіївна.Формування асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.05.2008 / Т. С. Мазепа ; наук. керівник Н. О. Власова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2008. - 18 с. - Бібліогр.: с. 15-16
Ключові слова: товарний асортимент -- асортиментна політика -- ефективність -- споживча цінність -- асортимент -- формування політики -- товарный ассортимент -- ассортиментная политика -- эффективность -- потребительская ценность -- ассортимент -- формирование политики -- assortment of goods -- assortment policy -- effectiveness -- customer value -- assortment -- assortment policy-making --
Анотація:
Дисертація присвячена дослідженню теоретичних засад та розробці методичного інструментарію формування асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі. У дисертаційній роботі уточнено економічну сутність товарного асортименту; систематизовано та розширено ознаки його класифікації; систематизовано та виділено основні чинники, що впливають на формування асортименту підприємств роздрібної торгівлі з позицій учасників економічних процесів на обраному ринковому сегменті; визначено сутність асортиментної політики та її місце в системі управління підприємством роздрібної торгівлі. Визначено цільові критерії та обґрунтовано систему показників оцінки ефективності асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі. Розроблено методичний інструментарій оцінки споживчої цінності, конкурентоспроможності сформованого асортименту та відповідності його внутрішнім можливостям підприємства роздрібної торгівлі. Обґрунтовано основні підходи та систематизовано методичний інструментарій формування асортиментної політики; розроблено технологію формування та реалізації асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано методику планування асортименту з використанням системи динамічних матриць, побудованих за критичними з точки зору конкурентних позицій критеріями.
Додаткові точки доступу:
Власова , Наталія Олексіївна\наук. керівник\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
М 13
Мазепа, Тетяна Сергіївна.
УДК | |
658.628 | |
339.37 |
Ключові слова: товарний асортимент -- асортиментна політика -- ефективність -- споживча цінність -- асортимент -- формування політики -- товарный ассортимент -- ассортиментная политика -- эффективность -- потребительская ценность -- ассортимент -- формирование политики -- assortment of goods -- assortment policy -- effectiveness -- customer value -- assortment -- assortment policy-making --
Анотація:
Дисертація присвячена дослідженню теоретичних засад та розробці методичного інструментарію формування асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі. У дисертаційній роботі уточнено економічну сутність товарного асортименту; систематизовано та розширено ознаки його класифікації; систематизовано та виділено основні чинники, що впливають на формування асортименту підприємств роздрібної торгівлі з позицій учасників економічних процесів на обраному ринковому сегменті; визначено сутність асортиментної політики та її місце в системі управління підприємством роздрібної торгівлі. Визначено цільові критерії та обґрунтовано систему показників оцінки ефективності асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі. Розроблено методичний інструментарій оцінки споживчої цінності, конкурентоспроможності сформованого асортименту та відповідності його внутрішнім можливостям підприємства роздрібної торгівлі. Обґрунтовано основні підходи та систематизовано методичний інструментарій формування асортиментної політики; розроблено технологію формування та реалізації асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано методику планування асортименту з використанням системи динамічних матриць, побудованих за критичними з точки зору конкурентних позицій критеріями.
Додаткові точки доступу:
Власова , Наталія Олексіївна\наук. керівник\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 2 | 2 |
2 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | А-4035 А-1876 |
2 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | Х-р/о |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Електронний ресурс | 4 |
2 | Репозитарій |