338.486
А 76
.
Підвищення якості послуг в туризмі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.07.05 Економіка торгівлі та послуг : захищена 16.02.2001 / О. В. Апілат ; наук. керівник Л. М. Яцун ; Харків. держ. акад. технології та орг. харчування. - Харків : [б. в.], . - 16 с. - Бібліогр.: с. 12-13. - Б. ц.

УДК
338.486
005.2

Ключові слова: якість -- індустрія туризму -- комплексна послуга -- системний підхід -- механізм управління -- політика якості -- ефективність витрат -- прогнозування -- качество -- индустрия туризма -- комплексная услуга -- системный подход -- механизм управления -- политика качества -- эффективность затрат -- прогнозирование -- quality -- industry of tourism -- complete -- complex service -- system approach -- iatent -- mechanism of management -- managerial mechanism -- policy of quality -- efficiency of expenses -- forecasting --
Анотація:
Дисертаційна робота містить теоретичне обгрунтування економічної сутності категорії якості послуг, їх особливостей в туризмі, аналіз впливу макроекономічного середовища та внутрішніх чинників на якість послуг, розробку моделі залежності якості послуг від формуючих чинників: економічних показників та експертно встановлюваних оцінок. Запропонована економіко-організаційна модель управління якістю. Розроблена методика оцінки якості послуг в туристичних підприємствах з використанням експертних оцінок та економіко-математичної регресійної моделі. Розроблені і обгрунтовані основні положення діяльності підприємств по підвищенню якості послуг.
Додаткові точки доступу: