339.37
Н 65
.
Мотивування покупців підприємствами роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.05.2016 / В. А. Нікульча ; Київ. нац. торгов.-екон. ун-т. - Київ : [б. в.], . - 24 с. - Бібліогр.: с. 18-22

УДК
339.37
339.138
005.13

Ключові слова: маркетинг взаємовідносин -- мотив -- мотивація -- мотивування -- споживач -- поведінка споживача -- комплекс маркетингу -- роздрібна торгівля -- збалансована система -- система показників -- показники "нортона-каплана" -- grm -- маркетинг взаимоотношений -- мотивация -- мотивирование -- потребитель -- поведение потребителя -- комплекс маркетинга -- розничная торговля -- сбалансированная система -- система показателей -- показатели "нортона-каплана" -- grm -- relationship marketing -- motive -- motivation -- motivating -- consumer -- consumer behavior -- marketing mix -- retailing -- balanced scorecard -- scorecard "norton-kaplan" -- grm --
Додаткові точки доступу: