Адаптація маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств) [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / С. О. Ковальчук . - Київ : [б. в.], 2009. - 20 с. - Б. ц.
УДК
338.2
339.13
Ключові слова: економічна політика -- управління економікою -- ринок -- маркетинг -- economic policy -- management of the economy -- market -- marketing --
Кількість примірників на окремих абонементах
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)
1
1
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
#
Відділ
інвентарні номери
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)