631.1.027
Г 12
.
Формування маркетингової стратегії тепличних господарств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.11.2014 / О. М. Гавриш ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : [б. в.], . - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17

УДК
631.1.027
631.544.4

Ключові слова: стратегія -- маркетингова стратегія -- тепличні господарства -- фактори середовища -- внутрішнє середовище -- зовнішнє середовище -- swot-аналіз -- ринок -- продукція -- споживач -- попит -- ціна -- стратегічний набір -- стратегия -- маркетинговая стратегия -- тепличные хозяйства -- факторы среды -- внутренняя среда -- внешняя среда -- swot-анализ -- рынок -- продукция -- потребитель -- спрос -- цена -- стратегический набор -- strategy -- marketing strategy -- greenhouse enterprises -- factors of internal -- external environment -- swot-analysis -- market -- product -- consumer -- demand -- price -- strategical set --
Додаткові точки доступу: