658.87
Т 47
.
Формування клієнтоорієнтованої стратегії у підприємствах роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 09.12.2016 / Р. С. Тихонченко ; наук. керівник Н. С. Краснокутська ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], . - 19 с. - Бібліогр.: с. 15-17. - Б. ц.

УДК
658.87
005.21
366.6

Ключові слова: стратегія -- підприємство роздрібної торгівлі -- клієнтоорієнтоване управління -- цінність -- канали продажів -- клієнти -- стратегічний аналіз -- стратегия -- предприятие розничной торговли -- клиентоориентированное управление -- ценность -- каналы продаж -- клиенты -- стратегический анализ -- strategy -- retail enterprise -- customer relationship management -- value -- sales channels -- customers -- strategic analysis --
Анотація:
У дисертаційній роботі розкрито теоретико-методичні засади та науково-методичні підходи до формування клієнтоорієнтованих стратегій у підприємств роздрібної торгівлі. Узагальнено теоретичні положення та розкрито зміст клієнтоорієнтованого управління на підприємстві; визначено зміст систематизовано підходи до класифікації клієнтоорієнтованих стратегій підприємств роздрібної торгівлі; розроблено структурно-логічну модель процесного підходу до формування клієнтоорієнтованої стратегії підприємства роздрібної торгівлі. З метою формування аналітичного підгрунтя виділено фактори та досліджено вплив PEST-середовища на клієнтооорієнтованість підприємств роздрібної торгівлі; обгрунтовано напрями та систему показників оцінки готовності торговельних підприємств до впровадження клієнтоорієнтованих стратегій. У контексті розвитку методології стратегічного управління розвинуто науково-методичні підходи до вибору клієнтоорієнтованої стратегії на основі матричних методів; запропоновано науково-методичний підхід до обгрунтування стратегічних напрямів лідогенерації з метою підвищення клієнтоорієнтованості підприємств роздрібної торгівлі, обгрунтовано критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах роздрібної торгівлі.
Додаткові точки доступу: