Стратегічні напрями розвитку збуту продукції аграрних підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 16.05.2012 / М. В. Мокляк ; Полтав. держ. аграр. акад. - Полтава : [б. в.], 2012. - 20 с. - Бібліогр.: с.15-17
УДК
338.439.52
658.8
Ключові слова: агропродовольчий ринок -- збут -- інновації -- інфраструктура -- організаційно-економічний механізм -- механізм -- продукція -- аграрні підприємства -- теоретико-методологічні -- аспекти -- цінова стратегія -- стратегія підприємства -- агропродовольственный рынок -- инновации -- инфраструктура -- организационно-экономический механизм -- механизм -- продукция -- аграрные предприятия -- сбыт -- теоретико-методологические -- аспекты -- ценовая стратегия -- стратегия предприятия -- distribution -- infrastructure -- innovations -- food market -- organisationally-economic -- mechanism -- production -- of agrarion enterprises -- price -- strategy of enterprise -- theoretically-methodological -- aspects -- Додаткові точки доступу: Полтав. держ. аграр. акад.
Кількість примірників на окремих абонементах
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)
1
1
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
#
Відділ
інвентарні номери
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)