339.37
Ж 83
.
Оцінка інвестиційного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 14.06.2012 / І. О. Жувагіна ; наук. керівник М. В. Чорна ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], . - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17

УДК
339.37
658.152

Ключові слова: інвестиційний потенціал -- інвестиційна потужність -- підприємство -- роздрібна торгівля -- оцінка -- модель оцінки -- система оцінки -- методи оцінки -- инвестиционный потенциал -- инвестиционная мощность -- предприятие -- розничная торговля -- оценка -- модель оценки -- система оценки -- методы оценки -- investment potential -- investment power -- a retail trade's enterprise -- estimation -- a model of estimation -- a system of estimation -- methods of estimation --
Анотація:
Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню концептуального підходу та розробці науково-методичних і практичних рекомендацій щодо оцінки інвестиційного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. Сформульовано визначення поняття інвестиційного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі, обґрунтовано концептуальну модель його оцінки із виділенням основних складових оціночного процесу. Систематизовано методи оцінки інвестиційного потенціалу з позиції можливості їх застосування для оцінки інвестиційного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. Удосконалено класифікацію чинників впливу на інвестиційний потенціал та розроблено науково-методичний підхід до оцінки сприятливості зовнішнього середовища на розвиток інвестиційного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано інвестиційну привабливість як зовнішню складову інвестиційного потенціалу сучасних підприємств роздрібної торгівлі. Розроблено методичний підхід до оцінювання рівня розвитку інвестиційної потужності як внутрішньої складової інвестиційного потенціалу та запропоновано матричний метод оцінки інвестиційного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі.
Додаткові точки доступу: