659.126
Ч-60
.
Формування брендів торговельних посередників на ринку легкових автомобілів в Україні [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / М. Ю. Чикусова ; Київ. нац. торгов.-екон. ун-т. - Київ : [б. в.], . - 24 с. - Б. ц.

УДК
659.126
339.178
629.33(477)

Ключові слова: бренд -- брендинг -- посередники -- ринок автомобілів -- брендинг -- посредники -- рынок автомобилей -- brand -- branding -- intermediaries -- car market --
Анотація:
Дисертаційну роботу присвячено розвитку теоретичних та методологічних засад, розробці методичних та практичних рекомендацій щодо формування брендів торговельних посередників на ринку легкових автомобілів.
Додаткові точки доступу: