
>
005.912.2
Д 43
Джгуташвілі , Наталія Миколаївна.Управління клієнт-орієнтованістю підприємств готельно-ресторанного бізнесу [Текст] : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра філософії : за спец. 073 Менеджмент. Галузь знань 07 Управління та адміністрування / Н. М. Джгуташвілі ; наук. керівники: Н. Л. Савицька, Г. Л. Чміль ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2020. - 305 с. - Бібліогр.: с. 9-11, 222-241. - Б. ц.
Додатки: с. 242-305
Ключові слова: клієнт-орієнтованість -- сервісний продукт готелю -- управління -- клієнтський досвід -- готельно-ресторанна індустрія -- клиент-ориентированность -- сервисный продукт отеля -- управление -- клиентский опыт -- гостинично-ресторанная индустрия -- customer-orientation -- hotel service product -- management -- customer experience -- hotel and restaurant industry --
Анотація:
Дисертація присвячена вирішенню комплексного завдання, що полягає в обґрунтуванні теоретичних засад та розробці науково-практичних рекомендацій щодо управління клієнт-орієнтованістю підприємств готельно-ресторанного бізнесу. В умовах сучасних викликів актуальним є перехід до цілісного підходу до управління клієнт-орієнтованістю сервісу в готельно-ресторанній індустрії задля цілеспрямованого формування клієнтського досвіду, який становить підґрунтя конкурентних переваг підприємства. Осмислення теорії сервісної економіки, характерної для готельно-ресторанного бізнесу, особливостей формування сервісного продукту дозволило обґрунтувати концептуальні засади управління клієнт-орієнтованістю сервісу готелю. У роботі клієнт-орієнтованість підприємств готельно-ресторанного бізнесу розглядається з позицій: стратегії ведення бізнесу; сервісної складової готельного бізнесу; клієнтського досвіду. Ураховуючи двоїстість розуміння клієнта, виділено внутрішню та зовнішню клієнт-орієнтованість. Виокремлено прояви клієнт-орієнтованості на міжособистісному та організаційному рівнях. Змодельовано сервісний продукт готелю як комплексну послугу, що включає чотири невід’ємні та взаємопов’язані складові: матеріально-технічна база; персонал; процес; інститути гостинності. Інтеграція складових формує клієнтську цінність закладу готельного господарства. Виходячи із виокремлених складових сервісного продукту, систематизовано фактори, атрибути та індикатори оцінки ступеня клієнт-орієнтованості сервісу готелю.
Додаткові точки доступу:
Савицька, Наталія Леонідівна\наук. керівник\
Чміль, Ганна Леонідівна\наук. керівник\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Д 43
Джгуташвілі , Наталія Миколаївна.
Додатки: с. 242-305
УДК | |
005.912.2 | |
640.4 |
Ключові слова: клієнт-орієнтованість -- сервісний продукт готелю -- управління -- клієнтський досвід -- готельно-ресторанна індустрія -- клиент-ориентированность -- сервисный продукт отеля -- управление -- клиентский опыт -- гостинично-ресторанная индустрия -- customer-orientation -- hotel service product -- management -- customer experience -- hotel and restaurant industry --
Анотація:
Дисертація присвячена вирішенню комплексного завдання, що полягає в обґрунтуванні теоретичних засад та розробці науково-практичних рекомендацій щодо управління клієнт-орієнтованістю підприємств готельно-ресторанного бізнесу. В умовах сучасних викликів актуальним є перехід до цілісного підходу до управління клієнт-орієнтованістю сервісу в готельно-ресторанній індустрії задля цілеспрямованого формування клієнтського досвіду, який становить підґрунтя конкурентних переваг підприємства. Осмислення теорії сервісної економіки, характерної для готельно-ресторанного бізнесу, особливостей формування сервісного продукту дозволило обґрунтувати концептуальні засади управління клієнт-орієнтованістю сервісу готелю. У роботі клієнт-орієнтованість підприємств готельно-ресторанного бізнесу розглядається з позицій: стратегії ведення бізнесу; сервісної складової готельного бізнесу; клієнтського досвіду. Ураховуючи двоїстість розуміння клієнта, виділено внутрішню та зовнішню клієнт-орієнтованість. Виокремлено прояви клієнт-орієнтованості на міжособистісному та організаційному рівнях. Змодельовано сервісний продукт готелю як комплексну послугу, що включає чотири невід’ємні та взаємопов’язані складові: матеріально-технічна база; персонал; процес; інститути гостинності. Інтеграція складових формує клієнтську цінність закладу готельного господарства. Виходячи із виокремлених складових сервісного продукту, систематизовано фактори, атрибути та індикатори оцінки ступеня клієнт-орієнтованості сервісу готелю.
Додаткові точки доступу:
Савицька, Наталія Леонідівна\наук. керівник\
Чміль, Ганна Леонідівна\наук. керівник\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | Х-493-Д |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Електронний ресурс | |
2 | Репозитарій |