
>
336.717
Г 62
Голуб , Віктор Федорович.Управління каналами збуту банківських продуктів на роздрібному ринку [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.08 Гроші, фінанси і кредит / В. Ф. Голуб ; НУДПСУ. - Ірпінь : [б. в.], 2008. - 20 с. - Б. ц.
Ключові слова: банківський менеджмент -- банківські послуги -- збут -- роздрібні мережі -- фінансовий ринок -- банковский менеджмент -- банковские услуги -- сбыт -- розничные сети -- финансовый рынок -- bank management -- banking services -- sale -- retail networks -- financial market --
Анотація:
Дисертацію присвячено дослідженню актуальних теоретичних, методологічних і організаційних проблем управління каналами збуту банківських продуктів на роздрібному ринку. У роботі уточнено поняття фінансового ринку та роздрібного ринку саме для банків, класифікацію продуктів і послуг на роздрібному ринку за сегментами фінансового ринку, каналів збуту банківських продуктів, обґрунтовано й визначено сутність управління каналами збуту. Запропоновано методичний інструментарій для оцінювання рівня задоволення попиту населення на купівлю-продаж банківських продуктів вимірювання активності банку на роздрібному ринку.
Додаткові точки доступу:
НУДПСУ
Г 62
Голуб , Віктор Федорович.
УДК | |
336.717 | |
658.82 |
Ключові слова: банківський менеджмент -- банківські послуги -- збут -- роздрібні мережі -- фінансовий ринок -- банковский менеджмент -- банковские услуги -- сбыт -- розничные сети -- финансовый рынок -- bank management -- banking services -- sale -- retail networks -- financial market --
Анотація:
Дисертацію присвячено дослідженню актуальних теоретичних, методологічних і організаційних проблем управління каналами збуту банківських продуктів на роздрібному ринку. У роботі уточнено поняття фінансового ринку та роздрібного ринку саме для банків, класифікацію продуктів і послуг на роздрібному ринку за сегментами фінансового ринку, каналів збуту банківських продуктів, обґрунтовано й визначено сутність управління каналами збуту. Запропоновано методичний інструментарій для оцінювання рівня задоволення попиту населення на купівлю-продаж банківських продуктів вимірювання активності банку на роздрібному ринку.
Додаткові точки доступу:
НУДПСУ
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | Х-р/о |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|