
>
74.580(4УКР)
Линовицька, О.Академічні свободи та університетська автономія [Текст] / О. Линовицька //
Линовицька, О.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2011. - N 3. - С. 27-31. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2011/3)
Ключові слова: людина -- освіта -- академічні свободи -- відповідальність -- человек -- образование -- академические свободы -- ответственность --
Анотація:
Функціонування закладів освіти розглядається з огляду на притаманні їм академічні свободи та університетську автономію. Доводиться, що академічна свобода залишається основою університетського життя, яку нині треба перевизначити з урахуванням більш глибокої інтеграції навчальних закладів з економікою, ринком праці й програмою розвитку нації. Саме через розширення меж академічної свободи у виборі різних способів подання та засвоєння навчального матеріалу здійснюється нинішня модернізація вищої школи. Головним вектором цього процесу є забезпечення підготовки майбутнього спеціаліста до самостійної професійної творчої праці шляхом активізації пошукової діяльності викладачів та студентів.
Функционирование заведений образования рассматривается с учетом присущих им академических свобод и университетской автономии. Доказывается, что академическая свобода остается основой университетской жизни, которую сейчас надо переопределить с учетом более глубокой интеграции учебных заведений с экономикой, рынком труда и программой развития нации. Именно из-за расширения границ академической свободы в выборе различных способов представления и усвоения учебного материала осуществляется нынешняя модернизация высшей школы. Главным вектором этого процесса является обеспечение подготовки будущего специалиста к самостоятельной профессиональной творческой работе путем активизации поисковой деятельности преподавателей и студентов.
(Шифр в БД В892366/2011/3)
Ключові слова: людина -- освіта -- академічні свободи -- відповідальність -- человек -- образование -- академические свободы -- ответственность --
Анотація:
Функціонування закладів освіти розглядається з огляду на притаманні їм академічні свободи та університетську автономію. Доводиться, що академічна свобода залишається основою університетського життя, яку нині треба перевизначити з урахуванням більш глибокої інтеграції навчальних закладів з економікою, ринком праці й програмою розвитку нації. Саме через розширення меж академічної свободи у виборі різних способів подання та засвоєння навчального матеріалу здійснюється нинішня модернізація вищої школи. Головним вектором цього процесу є забезпечення підготовки майбутнього спеціаліста до самостійної професійної творчої праці шляхом активізації пошукової діяльності викладачів та студентів.
Функционирование заведений образования рассматривается с учетом присущих им академических свобод и университетской автономии. Доказывается, что академическая свобода остается основой университетской жизни, которую сейчас надо переопределить с учетом более глубокой интеграции учебных заведений с экономикой, рынком труда и программой развития нации. Именно из-за расширения границ академической свободы в выборе различных способов представления и усвоения учебного материала осуществляется нынешняя модернизация высшей школы. Главным вектором этого процесса является обеспечение подготовки будущего специалиста к самостоятельной профессиональной творческой работе путем активизации поисковой деятельности преподавателей и студентов.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|