
>
378.091.12-051:004
Вернидуб, Р.Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів [Текст] / Р. Вернидуб //
Вернидуб, Р.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 2. - С. 75-79. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2012/2)
Ключові слова: людина -- освіта -- інформаційні технології -- інформаційно-освітнє середовище -- человек -- образование -- информационные технологии -- информационно-образовательная среда --
Анотація:
Аналізується природа і значення інформаційно-освітнього середовища, яке визначається як системно організована сукупність сучасних електронних освітніх і інших інформаційних ресурсів, орієнтованих на задоволення потреб учасників освітнього процесу і його науково- і навчально-методичний супровід, а також комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріалами, що забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів задля досягнення цілей навчання.
Анализируются природа и значение информационно-образовательной среды, которая определяется как системно организованная совокупность современных электронных образовательных и других информационных ресурсов, ориентированных на удовлетворение потребностей участников образовательного процесса и его научно- и учебно-методическое сопровождение, а также комплекс технических и программных средств пользования учебными материалами, которые обеспечивают оперативный доступ к информации, телекоммуникационное взаимодействие студентов и преподавателей для достижения целей учебы.
(Шифр в БД В892366/2012/2)
УДК | |
378.091.12-051:004 | |
378.091.12-051 | |
004 |
Ключові слова: людина -- освіта -- інформаційні технології -- інформаційно-освітнє середовище -- человек -- образование -- информационные технологии -- информационно-образовательная среда --
Анотація:
Аналізується природа і значення інформаційно-освітнього середовища, яке визначається як системно організована сукупність сучасних електронних освітніх і інших інформаційних ресурсів, орієнтованих на задоволення потреб учасників освітнього процесу і його науково- і навчально-методичний супровід, а також комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріалами, що забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів задля досягнення цілей навчання.
Анализируются природа и значение информационно-образовательной среды, которая определяется как системно организованная совокупность современных электронных образовательных и других информационных ресурсов, ориентированных на удовлетворение потребностей участников образовательного процесса и его научно- и учебно-методическое сопровождение, а также комплекс технических и программных средств пользования учебными материалами, которые обеспечивают оперативный доступ к информации, телекоммуникационное взаимодействие студентов и преподавателей для достижения целей учебы.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|