
>
621.331
Клепиков, В. Б.Энергоэффективность рекуперативных режимов электромобиля / В. Б. Клепиков, А. В. Семиков //
Клепиков, В. Б.
Техн. електродинаміка : наук.-приклад. журн. - 2017. - № 6. - С. 36-42. - Библиогр. в конце ст. - ISSN 1607-7970.
(Шифр в БД Т969303/2017/6)
Ключові слова: электропривод -- електропривод -- электромобиль -- електромобіль -- энергоэффективность -- енергоефективність -- рекуперативное торможение -- рекуперативне гальмування --
Анотація:
Выведены соотношения для определения энергии, которая может быть возвращена источнику питания электромобиля при реализации электроприводом торможений в рекуперативном режиме. Рассмотрены случаи динамического снижения скорости и спуска с заданной скоростью. Учтены потери от сил трения и аэродинамического сопротивления воздуха. Получены графики зависимости удельной (на единицу массы электромобиля) экономии электроэнергии в зависимости от параметров движения. Выполнены расчеты для стандартных городских циклов движения и показано, что экономия может достигать 12...22% от общих затрат на движение.
Виведено співвідношення для визначення енергії, яка може бути повернута джерелу живлення електромобіля при реалізації електроприводом гальмувань в рекуперативному режимі. Розглянуто випадки динамічного зниження швидкості і спуску з заданою швидкістю. Враховано втрати від сил тертя і аеродинамічного опору повітря. Отримано графіки залежності питомої (на одиницю маси електромобіля) економії електроенергії в залежності від параметрів руху. Виконано розрахунки для стандартних міських циклів руху і показано, що економія може досягати 12 ... 22% від загальних витрат на рух.
Додаткові точки доступу:
Семиков, А. В.
(Шифр в БД Т969303/2017/6)
УДК | |
621.331 |
Ключові слова: электропривод -- електропривод -- электромобиль -- електромобіль -- энергоэффективность -- енергоефективність -- рекуперативное торможение -- рекуперативне гальмування --
Анотація:
Выведены соотношения для определения энергии, которая может быть возвращена источнику питания электромобиля при реализации электроприводом торможений в рекуперативном режиме. Рассмотрены случаи динамического снижения скорости и спуска с заданной скоростью. Учтены потери от сил трения и аэродинамического сопротивления воздуха. Получены графики зависимости удельной (на единицу массы электромобиля) экономии электроэнергии в зависимости от параметров движения. Выполнены расчеты для стандартных городских циклов движения и показано, что экономия может достигать 12...22% от общих затрат на движение.
Виведено співвідношення для визначення енергії, яка може бути повернута джерелу живлення електромобіля при реалізації електроприводом гальмувань в рекуперативному режимі. Розглянуто випадки динамічного зниження швидкості і спуску з заданою швидкістю. Враховано втрати від сил тертя і аеродинамічного опору повітря. Отримано графіки залежності питомої (на одиницю маси електромобіля) економії електроенергії в залежності від параметрів руху. Виконано розрахунки для стандартних міських циклів руху і показано, що економія може досягати 12 ... 22% від загальних витрат на рух.
Додаткові точки доступу:
Семиков, А. В.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|