
>
Бондарь, Т. А.Планування контрольно-наглядової діяльності міністерства фінансів України як суб'єкта державного фінансового моніторингу / Т. А. Бондарь //
Бондарь, Т. А.
Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журн. М-ва фінансів України. - 2015. - N 4. - С. 106-120. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Ф263356/2015/4)
Ключові слова: планування перевірок суб'єктом державного фінансового моніторінгу -- суб'єкт первинного фінансового моніторингу -- ризикорієнтований підхід -- критерії оцінки ризику -- ступінь ризику -- планирование проверок субъектом государственного финансового мониторинга -- субъект первичного финансового мониторинга -- рискоориентированный подход -- критерии оценки риска -- степень риска --
Анотація:
У статті доведено необхідність вдосконалення законодавчого регламентування діяльності суб'єктів державного фінансового моніторінгу, що дасть змогу забезпечити плановість, системність, збалансованість, прозорість, єдиний підхід до планування заходів державного нагляду (контролю), підвищити рівень відповідальності посадових осіб. Узагальнено чинні проваві норми регламентування контрольно-наглядової діяльності Міністерства фінансів України щодо суб'єктів первинногофінансового моніторінгу (СПФМ). Обгрунтовано необхідність застосування ризикорієнтованого підходу при здійсненні відбору СПФМ для внесення їх до плану проведення перевірок з метою забезпечення системності та ефективності таких перевірок. Виокремлено ключові положення методичного забезпечення, наведено головні принципи і розроблено рекомендації, які забезпечать реалізацію процесу планування перевірок СПФМ Мінфіном на основі ризикорієнтованого підходу.
В статье доказана необходимость совершенствования законодательного регламентирования деятельности субъектов государственного финансового мониторинга, что позволит обеспечить плановость, системность, сбалансированность, прозрачность, единый подход к планированию мероприятий государственного надзора (контроля), повысить уровень ответственности должностных лиц. Обзор действующие провави нормы регламентации контрольно-надзорной деятельности Министерства финансов Украины по субъектов первинногофинансового мониторинга (СПФМ). Обоснована необходимость применения ризикориентованого подхода при осуществлении отбора СПФМ для внесения их в план проведения проверок с целью обеспечения системности и эффективности таких проверок. Выделены ключевые положения методического обеспечения, приведены основные принципы и разработаны рекомендации, которые обеспечат реализацию процесса планирования проверок СПФМ Минфином на основе рискоориентованого подхода.
(Шифр в БД Ф263356/2015/4)
Ключові слова: планування перевірок суб'єктом державного фінансового моніторінгу -- суб'єкт первинного фінансового моніторингу -- ризикорієнтований підхід -- критерії оцінки ризику -- ступінь ризику -- планирование проверок субъектом государственного финансового мониторинга -- субъект первичного финансового мониторинга -- рискоориентированный подход -- критерии оценки риска -- степень риска --
Анотація:
У статті доведено необхідність вдосконалення законодавчого регламентування діяльності суб'єктів державного фінансового моніторінгу, що дасть змогу забезпечити плановість, системність, збалансованість, прозорість, єдиний підхід до планування заходів державного нагляду (контролю), підвищити рівень відповідальності посадових осіб. Узагальнено чинні проваві норми регламентування контрольно-наглядової діяльності Міністерства фінансів України щодо суб'єктів первинногофінансового моніторінгу (СПФМ). Обгрунтовано необхідність застосування ризикорієнтованого підходу при здійсненні відбору СПФМ для внесення їх до плану проведення перевірок з метою забезпечення системності та ефективності таких перевірок. Виокремлено ключові положення методичного забезпечення, наведено головні принципи і розроблено рекомендації, які забезпечать реалізацію процесу планування перевірок СПФМ Мінфіном на основі ризикорієнтованого підходу.
В статье доказана необходимость совершенствования законодательного регламентирования деятельности субъектов государственного финансового мониторинга, что позволит обеспечить плановость, системность, сбалансированность, прозрачность, единый подход к планированию мероприятий государственного надзора (контроля), повысить уровень ответственности должностных лиц. Обзор действующие провави нормы регламентации контрольно-надзорной деятельности Министерства финансов Украины по субъектов первинногофинансового мониторинга (СПФМ). Обоснована необходимость применения ризикориентованого подхода при осуществлении отбора СПФМ для внесения их в план проведения проверок с целью обеспечения системности и эффективности таких проверок. Выделены ключевые положения методического обеспечения, приведены основные принципы и разработаны рекомендации, которые обеспечат реализацию процесса планирования проверок СПФМ Минфином на основе рискоориентованого подхода.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|