
>
004.822
Федорук, П. І.Побудова бази знань адаптивних систем дистанційного навчання на основі фреймової та продукційної моделей представлення знань / П. І. Федорук, М. С. Дутчак //
Федорук, П. І.
УСиМ: Управляющие системы и машины : междунар. науч. журн. - 2012. - N 5. - С. 3-10. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 0130-5395.
(Шифр в БД У481695/2012/5)
Ключові слова: багаторівнева структура підготовки -- многоуровневая структура подготовки -- ключова компетенція -- ключевая компетенция -- комп’ютеризоване навчання -- компьютеризированное обучение --
Анотація:
Предложен новый подход к построению базы знаний адаптивных систем дистанционного обучения, цель которого - упрощение процедуры подготовки учебного материала к импорту в базы знаний, к установлению взаимосвязей между отдельными элементами базы знаний и их дальнейшее использование для построения индивидуальной траектории обучения.
Запропоновано новий підхід до побудови бази знань адаптивних систем дистанційного навчання, метою якого - спрощення процедури підготовки навчального матеріалу до імпорту в бази знань, до встановлення взаємозв'язків між окремими елементами бази знань та їх подальше використання для побудови індивідуальної траєкторії навчання.
Додаткові точки доступу:
Дутчак, М. С.
(Шифр в БД У481695/2012/5)
УДК | |
004.822 | |
004.823 |
Ключові слова: багаторівнева структура підготовки -- многоуровневая структура подготовки -- ключова компетенція -- ключевая компетенция -- комп’ютеризоване навчання -- компьютеризированное обучение --
Анотація:
Предложен новый подход к построению базы знаний адаптивных систем дистанционного обучения, цель которого - упрощение процедуры подготовки учебного материала к импорту в базы знаний, к установлению взаимосвязей между отдельными элементами базы знаний и их дальнейшее использование для построения индивидуальной траектории обучения.
Запропоновано новий підхід до побудови бази знань адаптивних систем дистанційного навчання, метою якого - спрощення процедури підготовки навчального матеріалу до імпорту в бази знань, до встановлення взаємозв'язків між окремими елементами бази знань та їх подальше використання для побудови індивідуальної траєкторії навчання.
Додаткові точки доступу:
Дутчак, М. С.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|