
>
004.738.5:378.14
Ганаба, С.Мережеві технології як складова якісної освіти [Текст] / С. Ганаба //
Ганаба, С.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - N 1. - С. 44-52. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2016/1)
Ключові слова: якість освіти -- качество образования -- мережеві технології -- сетевые технологии -- саморозвиток особистості -- саморазвитие личности -- принцип коннективізму -- принцип коннективизма --
Анотація:
Визначено, що мережеві технології пропонують інший принцип побудови освітнього процесу. Визначальним у навчальних практиках є принцип коннективізму. Він заснований на логіці функціонування й розвитку мереж як самореферентних, нелінійних утворень. Доведено, що освітня діяльність у мережі постає творчою комунікативною дією, пов’язаною не лише з передачею відомих, а й продукуванням нових знань.
Определено, что сетевые технологии предлагают другой принцип построения образовательного процесса. Определяющим в учебных практиках является принцип коннективизма. Он основан на логике функционирования и развития сетей как самореферентных, нелинейных образований. Доказано, что образовательная деятельность в сети проявляется творческим коммуникативным действием, связанным не только с передачей известных, но и производством новых знаний.
(Шифр в БД В537811/2016/1)
УДК | |
004.738.5:378.14 | |
004.738.5 | |
378.14 |
Ключові слова: якість освіти -- качество образования -- мережеві технології -- сетевые технологии -- саморозвиток особистості -- саморазвитие личности -- принцип коннективізму -- принцип коннективизма --
Анотація:
Визначено, що мережеві технології пропонують інший принцип побудови освітнього процесу. Визначальним у навчальних практиках є принцип коннективізму. Він заснований на логіці функціонування й розвитку мереж як самореферентних, нелінійних утворень. Доведено, що освітня діяльність у мережі постає творчою комунікативною дією, пов’язаною не лише з передачею відомих, а й продукуванням нових знань.
Определено, что сетевые технологии предлагают другой принцип построения образовательного процесса. Определяющим в учебных практиках является принцип коннективизма. Он основан на логике функционирования и развития сетей как самореферентных, нелинейных образований. Доказано, что образовательная деятельность в сети проявляется творческим коммуникативным действием, связанным не только с передачей известных, но и производством новых знаний.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|