
>
631.1.027
Дудар, Т. Г.Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар //
Дудар, Т. Г.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2017. - N7. - С. 46-53. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Е737270/2017/7)
Ключові слова: маркетинг органічної продукції -- маркетинг органической продукции -- органічна продовольча продукція -- органическая продовольственная продукция -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- маркетинг комплексної якості -- маркетинг комплексного качества -- інституції -- институции -- сертифікація -- сертификация -- довкілля -- окружающая среда --
Анотація:
Мета статті - розкриття сутності поняття "маркетинг органічної продукції", дослідження концептуальних взаємозв'язків маркетингу органічної агропродовольчої продукції з екологічним маркетингом, маркетингом відносин, стратегічним, соціальним і маркетингом комплексної якості в контексті повноцінного й безпечного здорового харчування людей, збереження довкілля.
Цель статьи - раскрытие сущности понятия "маркетинг органической продукции", исследования концептуальных взаимосвязей маркетинга органической агропродовольственной продукции с экологическим маркетингом, маркетингом отношений, стратегическим, социальным и маркетингом комплексной качества в контексте полноценного и безопасного здорового питания людей, сохранения окружающей среды.
Додаткові точки доступу:
Шумейко, О. Т.
Дудар, В. Т.
(Шифр в БД Е737270/2017/7)
УДК | |
631.1.027 |
Ключові слова: маркетинг органічної продукції -- маркетинг органической продукции -- органічна продовольча продукція -- органическая продовольственная продукция -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- маркетинг комплексної якості -- маркетинг комплексного качества -- інституції -- институции -- сертифікація -- сертификация -- довкілля -- окружающая среда --
Анотація:
Мета статті - розкриття сутності поняття "маркетинг органічної продукції", дослідження концептуальних взаємозв'язків маркетингу органічної агропродовольчої продукції з екологічним маркетингом, маркетингом відносин, стратегічним, соціальним і маркетингом комплексної якості в контексті повноцінного й безпечного здорового харчування людей, збереження довкілля.
Цель статьи - раскрытие сущности понятия "маркетинг органической продукции", исследования концептуальных взаимосвязей маркетинга органической агропродовольственной продукции с экологическим маркетингом, маркетингом отношений, стратегическим, социальным и маркетингом комплексной качества в контексте полноценного и безопасного здорового питания людей, сохранения окружающей среды.
Додаткові точки доступу:
Шумейко, О. Т.
Дудар, В. Т.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|