
>
37.014.544:378.091.12-051
Гончаров, В.Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя [Текст] / В. Гончаров //
Гончаров, В.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: с. 50-51.
(Шифр в БД В892366/2012/4)
Ключові слова: людина -- освіта -- навчання -- виховання -- культура педагогічної дії -- традиція -- інновація -- человек -- образование -- воспитание -- культура педагогического действия -- традиция -- инновация --
Анотація:
Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя.
Структура профессиональной деятельности педагога содержит мотивационно-ценностный, содержательный и процессуальный компоненты, что предполагает знание системы личностных качеств и социально-психологических черт, овладение педагогическими технологиями, наличие высокого уровня образованности, педагогических способностей и творческого потенциала. Подчеркивается необходимость диалектического сочетания традиций и инноваций в учебном процессе, что будет способствовать лучшим результатам в подготовке нового учителя.
(Шифр в БД В892366/2012/4)
УДК | |
37.014.544:378.091.12-051 | |
37.014.544 | |
378.091.12-051 |
Ключові слова: людина -- освіта -- навчання -- виховання -- культура педагогічної дії -- традиція -- інновація -- человек -- образование -- воспитание -- культура педагогического действия -- традиция -- инновация --
Анотація:
Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя.
Структура профессиональной деятельности педагога содержит мотивационно-ценностный, содержательный и процессуальный компоненты, что предполагает знание системы личностных качеств и социально-психологических черт, овладение педагогическими технологиями, наличие высокого уровня образованности, педагогических способностей и творческого потенциала. Подчеркивается необходимость диалектического сочетания традиций и инноваций в учебном процессе, что будет способствовать лучшим результатам в подготовке нового учителя.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|