Теоретико-методологічні засади розвитку підприємств зернопродуктового підкомплексу / В. А. Пехов //
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - . - N 6. - С. 123-128. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Е737270/2015/6)
Ключові слова: підприємство -- аграрні підприємства -- типологізація -- кластерний аналіз -- зернопродуктовий підкомплекс -- кластеризація -- предприятие -- аграрные предприятия -- кластерный анализ -- зернопродуктовый подкомплекс -- кластеризация --
Анотація:
Розкрито теоретико-методологічні положення моделювання ефективного розвитку підприємств зернопродуктового підкомплексу в контексті концептування модельних схем їх розвитку й оцінки засад досягнення зростання економічної ефективності виробництва, зокрема до зерна, в умовах системних засад трансформацій і постійних змін агрогосподарського укладу. Дано теоретичну оцінку й визначено типологічні характеристики підприємств - виробників зерна, в основі яких методи кластерного аналізу перспективних параметрів розвитку агробізнесу як конструкції для упорядкововання господарських ефектів за рахунок якісного об'єднання ресурсів і виробничо-управлінських можливостей. Визначено принципи застосування кластерного аналізу в розробці стратегіко-концептуальних положень методики виокремлення типів підприємств на засадах їх структурізації за ресурсними можливостями та потенціалом конкурентоспроможності.
Раскрыты теоретико-методологические положения моделирования эффективного развития предприятий зернопродуктов подкомплекса в контексте концептування модельных схем их развития и оценки основ достижения роста экономической эффективности производства, в частности к зерну, в условиях системных основ трансформаций и постоянных изменений агрогосподарського уклада. Дана теоретическая оценка и определены типологические характеристики предприятий - производителей зерна, в основе которых методы кластерного анализа перспективных параметров развития агробизнеса как конструкции для упорядкововання хозяйственных эффектов за счет качественного объединения ресурсов и производственно-управленческих возможностей. Определены принципы применения кластерного анализа в разработке Стратегии концептуальных положений методики выделения типов предприятий на основе их структуризации по ресурсными возможностями и потенциалом конкурентоспособности.