338.439:658
Удосконалення механізму цінової політики підприємств харчової промисловості на регіональному продовольчому ринку країни [Текст] / С. А. Бугаєнко //
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - . - N 10. - С. 31-35. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2015/10)
УДК
338.439:658
338.439
658

Ключові слова: політика маркетингового ціноутворення -- политика маркетингового ценообразования -- розрахунок ціни -- расчет цены -- аналіз -- анализ -- метод ціноутворення -- метод ценообразования -- еластичність попиту -- эластичность спроса -- коефіцієнт конкурентоздатності -- коэффициент конкурентоспособности --
Анотація:
Дано визначення терміну ПМЦ (політика маркетингового ціноутворення), запропоновано прикладні етапи механізму формування політики встановлення і розробки ціни підприємств харчової галузі. Приведено авторський механізм формування політики ціноутворення підприємства харчової галузі.
Дано определение термина ПМЦ (политика маркетингового ценообразования), предложены прикладные этапы механизма формирования политики установления и разработки цены предприятий пищевой отрасли. Приведен авторский механизм формирования политики ценообразования предприятия пищевой отрасли.