
>
338.439:658
Бугаєнко, С. А.Удосконалення механізму цінової політики підприємств харчової промисловості на регіональному продовольчому ринку країни [Текст] / С. А. Бугаєнко //
Бугаєнко, С. А.
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - 2015. - N 10. - С. 31-35. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2015/10)
Ключові слова: політика маркетингового ціноутворення -- политика маркетингового ценообразования -- розрахунок ціни -- расчет цены -- аналіз -- анализ -- метод ціноутворення -- метод ценообразования -- еластичність попиту -- эластичность спроса -- коефіцієнт конкурентоздатності -- коэффициент конкурентоспособности --
Анотація:
Дано визначення терміну ПМЦ (політика маркетингового ціноутворення), запропоновано прикладні етапи механізму формування політики встановлення і розробки ціни підприємств харчової галузі. Приведено авторський механізм формування політики ціноутворення підприємства харчової галузі.
Дано определение термина ПМЦ (политика маркетингового ценообразования), предложены прикладные этапы механизма формирования политики установления и разработки цены предприятий пищевой отрасли. Приведен авторский механизм формирования политики ценообразования предприятия пищевой отрасли.
(Шифр в БД А220149/2015/10)
УДК | |
338.439:658 | |
338.439 | |
658 |
Ключові слова: політика маркетингового ціноутворення -- политика маркетингового ценообразования -- розрахунок ціни -- расчет цены -- аналіз -- анализ -- метод ціноутворення -- метод ценообразования -- еластичність попиту -- эластичность спроса -- коефіцієнт конкурентоздатності -- коэффициент конкурентоспособности --
Анотація:
Дано визначення терміну ПМЦ (політика маркетингового ціноутворення), запропоновано прикладні етапи механізму формування політики встановлення і розробки ціни підприємств харчової галузі. Приведено авторський механізм формування політики ціноутворення підприємства харчової галузі.
Дано определение термина ПМЦ (политика маркетингового ценообразования), предложены прикладные этапы механизма формирования политики установления и разработки цены предприятий пищевой отрасли. Приведен авторский механизм формирования политики ценообразования предприятия пищевой отрасли.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|