
>
372.853:004.9:371.321.6
Дима, Я. Ю.Програми-емулятори фізичних приладів і вивчення тригонометричних функцій [Текст] / Я. Ю. Дима, М. П. Красницький, О. В. Саєнко //
Дима, Я. Ю.
Нові технології навчання : наук.-метод. зб. - 2011. - № 68. - С. 119-126. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Н838688/2011/68)
Ключові слова: фізичні прилади -- физические приборы -- програми-емулятори -- программы-эмуляторы -- тригонометричні функції -- тригонометрические функции -- графіки гармонійних коливань -- графики гармонических колебаний -- перетворення графіків -- преобразования графиков -- додавання коливань -- добавление колебаний --
Анотація:
Стаття присвячена проблемі прикладної спрямованості шкільного курсу математики та курсу елементарної математики у ВНЗ, зокрема вивчення тригонометричних функцій. Одним із підходів її забезпечення запропоновано використання міжпредметних зв’язків із фізикою з використанням нових інформаційних технологій, а саме програм-емуляторів фізичних приладів.
Статья посвящена проблеме прикладной направленности школьного курса математики и курса элементарной математики в вузах, в частности изучение тригонометрических функций. Одним из подходов ее обеспечения предложено использование межпредметных связей с физикой с использованием новых информационных технологий, а именно программ-эмуляторов физических приборов.
Додаткові точки доступу:
Красницький, М. П.
Саєнко, О. В.
(Шифр в БД Н838688/2011/68)
УДК | |
372.853:004.9:371.321.6 | |
372.853 | |
004.9 | |
371.321.6 |
Ключові слова: фізичні прилади -- физические приборы -- програми-емулятори -- программы-эмуляторы -- тригонометричні функції -- тригонометрические функции -- графіки гармонійних коливань -- графики гармонических колебаний -- перетворення графіків -- преобразования графиков -- додавання коливань -- добавление колебаний --
Анотація:
Стаття присвячена проблемі прикладної спрямованості шкільного курсу математики та курсу елементарної математики у ВНЗ, зокрема вивчення тригонометричних функцій. Одним із підходів її забезпечення запропоновано використання міжпредметних зв’язків із фізикою з використанням нових інформаційних технологій, а саме програм-емуляторів фізичних приладів.
Статья посвящена проблеме прикладной направленности школьного курса математики и курса элементарной математики в вузах, в частности изучение тригонометрических функций. Одним из подходов ее обеспечения предложено использование межпредметных связей с физикой с использованием новых информационных технологий, а именно программ-эмуляторов физических приборов.
Додаткові точки доступу:
Красницький, М. П.
Саєнко, О. В.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|