
>
141.7:37:159.947.23
Качмар, О.Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості [Текст] / О. Качмар //
Качмар, О.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - N4. - С. 55-64. - Бібліогр.: с. 63-64. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2017/4)
Ключові слова: агресія -- агрессия -- агресивність особистості -- агрессивность личности -- освіта -- образование -- профілактика -- профилактика -- подолання агресивної поведінки -- преодоление агрессивного поведения --
Анотація:
Освіта розглядається як важливий соціальний інститут, що перебуває у центрі цивілізації, адже суб’єкт залучається до різноманітних соціокультурних феноменів, еволюціонує в адитивності до систематизації знань, навичок, умінь, здібностей, які набуває індивід у процесі навчання, що вимагає зміни змісту освіти, факторів її розвитку та оновлення.
Образование рассматривается как важный социальный институт, что находится в центре цивилизации, ведь субъект привлекается к различным социокультурным феноменам, эволюционирует в аддитивности к систематизации знаний, навыков, умений, способностей, которые приобретает индивид в процессе обучения, что требует изменения содержания образования, факторов его развития и обновления.??
(Шифр в БД В537811/2017/4)
УДК | |
141.7:37:159.947.23 | |
141.7 | |
37 | |
159.947.23 |
Ключові слова: агресія -- агрессия -- агресивність особистості -- агрессивность личности -- освіта -- образование -- профілактика -- профилактика -- подолання агресивної поведінки -- преодоление агрессивного поведения --
Анотація:
Освіта розглядається як важливий соціальний інститут, що перебуває у центрі цивілізації, адже суб’єкт залучається до різноманітних соціокультурних феноменів, еволюціонує в адитивності до систематизації знань, навичок, умінь, здібностей, які набуває індивід у процесі навчання, що вимагає зміни змісту освіти, факторів її розвитку та оновлення.
Образование рассматривается как важный социальный институт, что находится в центре цивилизации, ведь субъект привлекается к различным социокультурным феноменам, эволюционирует в аддитивности к систематизации знаний, навыков, умений, способностей, которые приобретает индивид в процессе обучения, что требует изменения содержания образования, факторов его развития и обновления.??
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|