378.126:37.013.3:165.243:154.953.5:164.2
Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи [Текст] / В. Коваленко //
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - . - N 4. - С. 17-23. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2015/4)
УДК
378.126:37.013.3:165.243:154.953.5:164.2
378.126
37.013.3
165.243
154.953.5
164.2

Ключові слова: дидактологістика -- дидактологистика -- думка -- мысль -- розум -- разум -- розуміння -- понимание -- основні типи знаків -- основные типы знаков -- денотати -- референти -- інверсія -- инверсия -- парадигмальна інверсія -- парадигмальная инверсия -- денотативні закони -- денотативные законы --
Анотація:
Визначені денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи. Теоретико-методологічну основу денотативних законів виведено відповідно до нової методології у вигляді "парадигмальної інверсії", яка, на відміну від природничо-наукової, мономодальної парадигми, допускає (паралельно) інтерпретацію денотатів трьох зовнішньо однакових типів знаків (слів, термінів, концептів) з позицій парадигм тих наук, що мають відношення до розуму та розуміння, до типів знаків та механізмів утворення їх денотатів як засобів існування фахового розуму в суб’єктивній, ідеальній, так і текстовізованій формах.
Определены денотативные законы профессионального разума и понимания в сфере дидактологистики высшей школы. Теоретико-методологическую основу денотативных законов выведено в соответствии с новой методологией в виде "парадигмальной инверсии", которая, в отличие от естественно-научной, мономодальной парадигмы, допускает (параллельно) интерпретацию денотатов трех внешне одинаковых типов знаков (слов, терминов, концептов) с позиций парадигм тех наук, которые имеют отношение к разуму и пониманию, к типамв знаков и механизмов образования их денотатов как средствам существования профессионального ума в субъективной, идеальной, так и текстовизованой формах.