74.58
Моделі університетської освіти ХХІ століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів [Текст] / С. Курбатов //
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - . - N 3. - С. 103-110. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2013/3)

Ключові слова: модель університету -- університетські рейтинги -- критерії -- індикатори -- модель университета -- университетские рейтинги -- критерии -- индикаторы --
Анотація:
Розглядаються можливості побудови ідеальних моделей університетської освіти ХХІ сторіччя, спираючись на критерії та індикатори, у відповідності з якими оцінюють ефективність університетської діяльності провідні міжнародні рейтинги. Так, Шанхайський рейтинг легітимує науково-дослідницьку модель, рейтинги Таймс та QS - статусно-маркетингову, а рейтинг Вебометрикс - модель віртуальної присутності університету.
Рассматриваются возможности построения идеальных моделей университетского образования XXI века, опираясь на критерии и индикаторы, в соответствии с которыми оценивают эффективность университетской деятельности ведущие международные рейтинги. Так, Шанхайский рейтинг легитимирует научно-исследовательскую модель, рейтинги Таймс и QS - статусно-маркетинговую, а рейтинг Вебометрикс - модель виртуального присутствия университета.