
>
37.03:159.923
Рябченко, В.Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента [Текст] / В. Рябченко //
Рябченко, В.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2011. - N 3. - С. 32-38. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2011/3)
Ключові слова: особистість -- личность -- студент -- цілісність -- целостность -- автономія -- автономия -- розвиток -- развитие -- освіта -- образование -- навчання -- обучение -- виховання -- воспитание -- соціалізація -- социализация -- парадигма -- педагогіка -- педагогика -- вищий навчальний заклад (внз) -- высшее учебное заведение (вуз) -- виховне середовище -- воспитательная среда -- університетський дух -- университетский дух --
Анотація:
Аналітичний погляд на розвиток особистості студента крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта.
Аналитический взгляд на развитие личности студента сквозь образование, обучение, воспитание и социализацию как понятия и процессы и их способность охватить личность человека в его жизни дает основания утверждать, что современная отечественная высшая школа не только находится в плену традиционной педагогической парадигмы, но и ограничена предметным полем педагогики, образует своеобразное "прокрустово ложе" для исследования и практического решения комплекса проблем, которыми отягощено высшее образование.
(Шифр в БД В892366/2011/3)
УДК | |
37.03:159.923 | |
37.03 | |
159.923 |
Ключові слова: особистість -- личность -- студент -- цілісність -- целостность -- автономія -- автономия -- розвиток -- развитие -- освіта -- образование -- навчання -- обучение -- виховання -- воспитание -- соціалізація -- социализация -- парадигма -- педагогіка -- педагогика -- вищий навчальний заклад (внз) -- высшее учебное заведение (вуз) -- виховне середовище -- воспитательная среда -- університетський дух -- университетский дух --
Анотація:
Аналітичний погляд на розвиток особистості студента крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта.
Аналитический взгляд на развитие личности студента сквозь образование, обучение, воспитание и социализацию как понятия и процессы и их способность охватить личность человека в его жизни дает основания утверждать, что современная отечественная высшая школа не только находится в плену традиционной педагогической парадигмы, но и ограничена предметным полем педагогики, образует своеобразное "прокрустово ложе" для исследования и практического решения комплекса проблем, которыми отягощено высшее образование.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|