37.03:159.923
Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента [Текст] / В. Рябченко //
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - . - N 3. - С. 32-38. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2011/3)
УДК
37.03:159.923
37.03
159.923

Ключові слова: особистість -- личность -- студент -- цілісність -- целостность -- автономія -- автономия -- розвиток -- развитие -- освіта -- образование -- навчання -- обучение -- виховання -- воспитание -- соціалізація -- социализация -- парадигма -- педагогіка -- педагогика -- вищий навчальний заклад (внз) -- высшее учебное заведение (вуз) -- виховне середовище -- воспитательная среда -- університетський дух -- университетский дух --
Анотація:
Аналітичний погляд на розвиток особистості студента крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта.
Аналитический взгляд на развитие личности студента сквозь образование, обучение, воспитание и социализацию как понятия и процессы и их способность охватить личность человека в его жизни дает основания утверждать, что современная отечественная высшая школа не только находится в плену традиционной педагогической парадигмы, но и ограничена предметным полем педагогики, образует своеобразное "прокрустово ложе" для исследования и практического решения комплекса проблем, которыми отягощено высшее образование.