
>
37.091.12.011.3:371(439)
Боркач, Є.Проблеми підготовки вчителів в Угорщині [Текст] / Є. Боркач //
Боркач, Є.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2011. - N 3. - С. 106-111. - Бібліогр.: с. 110-111.
(Шифр в БД В892366/2011/3)
Рубрики:
Угорщина
Венгрия
Ключові слова: система підготовки вчителів -- угорщина -- болонський процес -- система подготовки учителей -- венгрия -- болонский процесс --
Анотація:
Аналізуються особливості ступеневої підготовки вчителів в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: зменшення інтересу студентів до професівї вчителя, незбалансованість підготовки за двома спеціальностями, зниження якості підготовки. Вихід із ситуації, що склалася, угорські фахівці вбачають у поверненні до інтегрованої системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до Болонського перетворення вищої освіти країни.
Анализируются особенности ступенчатой подготовки учителей в Венгрии и проблемы, возникшие в результате ее внедрения: уменьшение интереса студентов к професиви учителя, несбалансированность подготовки по двум специальностям, снижение качества подготовки. Выход из сложившейся ситуации, венгерские специалисты видят в возвращении к интегрированной системе подготовки учителей, существовавшей в Венгрии до Болонского преобразования высшего образования страны.
(Шифр в БД В892366/2011/3)
УДК | |
37.091.12.011.3:371(439) | |
37.091.12.011.3 | |
371(439) |
Рубрики:
Угорщина
Венгрия
Ключові слова: система підготовки вчителів -- угорщина -- болонський процес -- система подготовки учителей -- венгрия -- болонский процесс --
Анотація:
Аналізуються особливості ступеневої підготовки вчителів в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: зменшення інтересу студентів до професівї вчителя, незбалансованість підготовки за двома спеціальностями, зниження якості підготовки. Вихід із ситуації, що склалася, угорські фахівці вбачають у поверненні до інтегрованої системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до Болонського перетворення вищої освіти країни.
Анализируются особенности ступенчатой подготовки учителей в Венгрии и проблемы, возникшие в результате ее внедрения: уменьшение интереса студентов к професиви учителя, несбалансированность подготовки по двум специальностям, снижение качества подготовки. Выход из сложившейся ситуации, венгерские специалисты видят в возвращении к интегрированной системе подготовки учителей, существовавшей в Венгрии до Болонского преобразования высшего образования страны.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|