
>
378.14:93:340.12(045)
Головко, С. Г.Дидактичні особливості контролю та оцінювання навчальних досягнень в умовах кредитно-модульного навчання [Текст] / С. Г. Головко //
Головко, С. Г.
Пробл. освіти : наук. зб. - 2010. - № 62. - С. 54-58. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД П390743/2010/62)
Ключові слова: кредитно-модульне навчання -- кредитно-модульное обучение -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- контроль -- оцінування -- оценивание -- вища освіта -- высшее образование -- болонський процес -- болонский процесс --
Анотація:
В статті розглядаються особливості організації контролю та оцінювання в умовах реалізації кредитно-модульної системи навчання. Аналізуються дидактичні засади розробки вимірників навчальних досягнень, вимоги до їх структури, змісту та форми, методичні особливості використання тестових завдань в навчальному процесі університету.
В статье рассматриваются особенности организации контроля и оценки в условиях реализации кредитно-модульной системы обучения. Анализируются дидактические принципы разработки измерителей знаний, требования к их структуре, содержания и формы, методические особенности использования тестовых заданий в учебном процессе университета.
(Шифр в БД П390743/2010/62)
УДК | |
378.14:93:340.12(045) | |
378.14 | |
93 | |
340.12(045) |
Ключові слова: кредитно-модульне навчання -- кредитно-модульное обучение -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- контроль -- оцінування -- оценивание -- вища освіта -- высшее образование -- болонський процес -- болонский процесс --
Анотація:
В статті розглядаються особливості організації контролю та оцінювання в умовах реалізації кредитно-модульної системи навчання. Аналізуються дидактичні засади розробки вимірників навчальних досягнень, вимоги до їх структури, змісту та форми, методичні особливості використання тестових завдань в навчальному процесі університету.
В статье рассматриваются особенности организации контроля и оценки в условиях реализации кредитно-модульной системы обучения. Анализируются дидактические принципы разработки измерителей знаний, требования к их структуре, содержания и формы, методические особенности использования тестовых заданий в учебном процессе университета.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|