
>
37.014.5:004.75
Морозова, Т.До проблеми взаємодії професійних і освітніх стандартів в ІТ-галузі [Текст] / Т. Морозова, І. Мендзебровський //
Морозова, Т.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - N 12. - С. 45-53. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2012/12)
Ключові слова: стандартизації вищої іт-освіти -- кваліфікаційні характеристики іт-професій -- процесна модель управління -- європейська рамка е-компетенцій -- стандартизации высшего ит-образования -- квалификационные характеристики ит-професий -- процесная модель управления -- европейская рамка е-компетенций --
Анотація:
Представлено огляд методологічних основ Європейської рамки е-компетенцій, яку доцільно використовувати при розробці як кваліфікаційних, так і освітньо-кваліфікаційних характеристик ІТ-фахівців. Наголошується, що пріоритетним об’єктом стандартизації вітчизняної вищої ІТ-освіти мають бути результати учіння - ключові елементи орієнтованого на практику освітнього процесу.
Представлен обзор методологических основ Европейской рамки е-компетенций, которую целесообразно использовать при разработке как квалификационных, так и образовательно-квалификационных характеристик ИТ-специалистов. Отмечается, что приоритетным объектом стандартизации отечественного высшего ИТ-образования должны быть результаты учения - ключевые элементы ориентированного на практику образовательного процесса.
Додаткові точки доступу:
Мендзебровський, І.
(Шифр в БД В537811/2012/12)
УДК | |
37.014.5:004.75 | |
37.014.5 | |
004.75 |
Ключові слова: стандартизації вищої іт-освіти -- кваліфікаційні характеристики іт-професій -- процесна модель управління -- європейська рамка е-компетенцій -- стандартизации высшего ит-образования -- квалификационные характеристики ит-професий -- процесная модель управления -- европейская рамка е-компетенций --
Анотація:
Представлено огляд методологічних основ Європейської рамки е-компетенцій, яку доцільно використовувати при розробці як кваліфікаційних, так і освітньо-кваліфікаційних характеристик ІТ-фахівців. Наголошується, що пріоритетним об’єктом стандартизації вітчизняної вищої ІТ-освіти мають бути результати учіння - ключові елементи орієнтованого на практику освітнього процесу.
Представлен обзор методологических основ Европейской рамки е-компетенций, которую целесообразно использовать при разработке как квалификационных, так и образовательно-квалификационных характеристик ИТ-специалистов. Отмечается, что приоритетным объектом стандартизации отечественного высшего ИТ-образования должны быть результаты учения - ключевые элементы ориентированного на практику образовательного процесса.
Додаткові точки доступу:
Мендзебровський, І.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|