
>
37.013.74:378
Косенко, О.Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті [Текст] / О. Косенко //
Косенко, О.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 1. - С. 81-86. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2012/1)
Ключові слова: суспільство знань -- лісабонський проект -- точні науки -- високі технології -- нанотехнології -- общество знаний -- лиссабонский проект -- точные науки -- высокие технологии -- нанотехнологии --
Анотація:
Розглянуто Лісабонський проект і європейську стратегію розвитку вищої освіти в умовах переходу до суспільства знань ХХІ століття. Європа (приклад - Фінляндія) обрала підвищення якості освіти і розширення використання точних наук як засіб розвитку людського капіталу націй. Україна з 1991 року йшла у протилежному напрямі, а тому не досягла успіхів.
Рассмотрен Лиссабонский проект и европйеская стратегия развития высшего образования в условиях перехода к обществу знаний ХХI века. Европа (пример - Финляндия) избрала повышение качества образования и расширение использования точных наук как средство развития человеческого капитала наций. Украина с 1991 года шла в противоположном направлении, а потому не добилась успехов.
(Шифр в БД В892366/2012/1)
УДК | |
37.013.74:378 | |
37.013.74 | |
378 |
Ключові слова: суспільство знань -- лісабонський проект -- точні науки -- високі технології -- нанотехнології -- общество знаний -- лиссабонский проект -- точные науки -- высокие технологии -- нанотехнологии --
Анотація:
Розглянуто Лісабонський проект і європейську стратегію розвитку вищої освіти в умовах переходу до суспільства знань ХХІ століття. Європа (приклад - Фінляндія) обрала підвищення якості освіти і розширення використання точних наук як засіб розвитку людського капіталу націй. Україна з 1991 року йшла у протилежному напрямі, а тому не досягла успіхів.
Рассмотрен Лиссабонский проект и европйеская стратегия развития высшего образования в условиях перехода к обществу знаний ХХI века. Европа (пример - Финляндия) избрала повышение качества образования и расширение использования точных наук как средство развития человеческого капитала наций. Украина с 1991 года шла в противоположном направлении, а потому не добилась успехов.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|