658.8:697
Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій / І. Л. Литовченко, І. О. Шкурупська //
Економіка України : політико-економ. журн. - . - № 5. - С. 29-39. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 0131-775X.
(Шифр в БД Е597273/2015/5)
УДК
658.8:697

Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації (імк) -- синергетичний ефект -- криві економічної ефективності імк -- ідентифікаційна модель -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- синергетический эффект -- кривые экономической эффективности имк -- идентификационная модель --
Анотація:
Розглянуто основні підходи до оцінки синергетичного ефекту, який виникає при використанні інтегрованих маркетингових комунікацій (IMK) для просування підприємствами різних товарів і послуг. Запропоновано інструмент оцінки даного ефекту за допомогою ідентифікаційної моделі, яка функціонально описує нелінійну залежність ефективності IMK від частки затрат на них у маркетинговому бюджеті підприємства. Відповідно до моделі описано криві ефективності IMK для різних типів підприємств (за раніше встановленими кластерами).
Рассмотрены основные подходы к оценке синергетического эффекта, который возникает при использовании интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИMK) для продвижения предприятиями различных товаров и услуг. Предложен инструмент оценки данного эффекта c помощью идентификационной модели, которая функционально описывает нелинейную зависимость эффективности ИMK от доли затрат на них в маркетинговом бюджете предприятия. Согласно модели описаны кривые эффективности ИMK для различных типов предприятий (по ранее установленным кластерам).
Додаткові точки доступу: