
>
378.14:004:93/94
Воронкін, О.Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін //
Воронкін, О.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2015. - N 2. - С. 95-102. - Бібліогр.: с. 100-102.
(Шифр в БД В892366/2015/2)
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- ікт -- икт -- класифікація -- классификация --
Анотація:
Запропоновано оригінальну класифікацію інформаційно-комунікаційних технологій навчання, в основу якої прокладено технології організації навчально-виховного процесу (предметно орієнтована, особистістно орієнтована та партнерська технології) у поєднанні з основними психолого-педагогічними концепціями навчання (біхевіористика, прагматична, конгнітивістика, конкретивістика).
Предложена оригинальная классификация информационно-коммуникационных технологий обучения, в основу которой проложены технологии организации учебно-воспитательного процесса (предметно ориентирована, личностно ориентированная и партнерская технологии) в сочетании с основными психолого-педагогическими концепциями обучения (бихевиористика, прагматичная, конгнитивистика, конкретивистика).
(Шифр в БД В892366/2015/2)
УДК | |
378.14:004:93/94 | |
378.14 | |
004 | |
93/94 |
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- ікт -- икт -- класифікація -- классификация --
Анотація:
Запропоновано оригінальну класифікацію інформаційно-комунікаційних технологій навчання, в основу якої прокладено технології організації навчально-виховного процесу (предметно орієнтована, особистістно орієнтована та партнерська технології) у поєднанні з основними психолого-педагогічними концепціями навчання (біхевіористика, прагматична, конгнітивістика, конкретивістика).
Предложена оригинальная классификация информационно-коммуникационных технологий обучения, в основу которой проложены технологии организации учебно-воспитательного процесса (предметно ориентирована, личностно ориентированная и партнерская технологии) в сочетании с основными психолого-педагогическими концепциями обучения (бихевиористика, прагматичная, конгнитивистика, конкретивистика).
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|