
>
Попчик, В.Репутація як джерело сильного бренда сімейної фірми [Текст] / Переклав А. Максимук //
Попчик, В.
Меблеві технології : журн. для виробників меблів. - 2015. - № 10(тематичний інформаційний листок "Купуймо разом"). - С. 26-27.
(Шифр в БД М278759/2015/10(тематичний інформаційний листок "Купуймо разом"))
Ключові слова: сімейний бізнес -- семейный бизнес -- комунікація -- коммуникация -- компетенції -- компетенции -- репутація -- репутация --
Анотація:
Вищий від інших рівень емоційного та морального інтелекту сімейних фірм створює своєрідне джерело цінності для учасників сімейного бізнесу і їх оточення. Ця цінність називається репутацією. Новий тип економіки поєднується із зростаючою роллю нематеріальних засобів як-от: знання, інформація, репутація, які є складовими людського капіталу - інтелектуального та соціального.
Выше других уровень эмоционального и нравственного интеллекта семейных фирм создает своеобразный источник ценности для участников семейного бизнеса и их окружения. Эта ценность называется репутацией. Новый тип экономики сочетается с возрастающей ролью нематериальных средств как: знания, информация, репутация, которые являются составляющими человеческого капитала - интеллектуального и социального.
(Шифр в БД М278759/2015/10(тематичний інформаційний листок "Купуймо разом"))
Ключові слова: сімейний бізнес -- семейный бизнес -- комунікація -- коммуникация -- компетенції -- компетенции -- репутація -- репутация --
Анотація:
Вищий від інших рівень емоційного та морального інтелекту сімейних фірм створює своєрідне джерело цінності для учасників сімейного бізнесу і їх оточення. Ця цінність називається репутацією. Новий тип економіки поєднується із зростаючою роллю нематеріальних засобів як-от: знання, інформація, репутація, які є складовими людського капіталу - інтелектуального та соціального.
Выше других уровень эмоционального и нравственного интеллекта семейных фирм создает своеобразный источник ценности для участников семейного бизнеса и их окружения. Эта ценность называется репутацией. Новый тип экономики сочетается с возрастающей ролью нематериальных средств как: знания, информация, репутация, которые являются составляющими человеческого капитала - интеллектуального и социального.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|