
>
338.26:621
Масляєва, О. О.Фактори конкурентоздатності аграрних підприємств на продовольчих ринках [Текст] / О. О. Масляєва //
Масляєва, О. О.
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - 2011. - N22. - С. 55-59. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2011/22)
Рубрики:
Економіка
Экономика
Україна
Украина
Анотація:
Визначено, що ринковою конкуренцією є боротьба за обмежений обсяг платоспроможного попиту споживачів, що ведеться аграрними підприємствами на доступних їм сегментах продовольчого ринку. Встановлено, що конкурентоздатність має специфічний прояв на всіх господарських рівнях: індивідуальному, макрорівні, мезорівні та глобальному. Доведено, що при розробці конкурентної стратегії необхідно враховувати сильні та слабкі сторони діяльності підприємства, його позиції на ринку, структуру національної економіки та галузі, у якій працює підприємство.
Отмечается, что рыночной конкуренцией является борьба за ограниченный объем платежеспособного спроса потребителей, что ведеться аграрными предприятиями на доступных им сегментах продовольственного рынка. Установлено, что конкурентоспособность имеет специфическое проявление на всех хозяйственных уровнях: индивидуальному, макроуровне, мезоуровне и глобальном. Доказано, что при разработке конкурентной стратегии неоходимо учитывать сильные и слабые стороны деятельности предприятия, его позиции на рынке, структуру национальной экономики и отрасли, в которой работает предприятие.
(Шифр в БД А220149/2011/22)
УДК | |
338.26:621 | |
338.26 | |
621 |
Рубрики:
Економіка
Экономика
Україна
Украина
Анотація:
Визначено, що ринковою конкуренцією є боротьба за обмежений обсяг платоспроможного попиту споживачів, що ведеться аграрними підприємствами на доступних їм сегментах продовольчого ринку. Встановлено, що конкурентоздатність має специфічний прояв на всіх господарських рівнях: індивідуальному, макрорівні, мезорівні та глобальному. Доведено, що при розробці конкурентної стратегії необхідно враховувати сильні та слабкі сторони діяльності підприємства, його позиції на ринку, структуру національної економіки та галузі, у якій працює підприємство.
Отмечается, что рыночной конкуренцией является борьба за ограниченный объем платежеспособного спроса потребителей, что ведеться аграрными предприятиями на доступных им сегментах продовольственного рынка. Установлено, что конкурентоспособность имеет специфическое проявление на всех хозяйственных уровнях: индивидуальному, макроуровне, мезоуровне и глобальном. Доказано, что при разработке конкурентной стратегии неоходимо учитывать сильные и слабые стороны деятельности предприятия, его позиции на рынке, структуру национальной экономики и отрасли, в которой работает предприятие.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|