
>
378
Чередник, Д.Новые ценностные ориентации украинского образования: фундаментализация общенаучной подготовки будущих инженеров [Текст] / Д. Чередник //
Чередник, Д.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2013. - № 3. - С. 3-6. - Бібліогр. наприкінці ст. -Библиогр. в конце ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2013/3)
Ключові слова: принцип фундаментализации -- принцип фундаменталізації -- фундаментальные дисциплины -- фундаментальні дисципліни -- профессионально ориентированные дисциплины -- професійно орієнтовані дисципліни -- будущий инженер -- майбутній інженер -- высшая техническая школа -- вища технічна школа --
Анотація:
Обсуждается проблема фундаментализации подготовки будущего инженера, а также освещаются способы ее практической реализации в Харьковском национальном университете строительства и архитектуры.
Обговорюється проблема фундаменталізації підготовки майбутнього інженера, а також висвітлюються способи її практичної реалізації в Харківському національному університеті будівництва та архітектури.
(Шифр в БД Н950728/2013/3)
УДК | |
378 |
Ключові слова: принцип фундаментализации -- принцип фундаменталізації -- фундаментальные дисциплины -- фундаментальні дисципліни -- профессионально ориентированные дисциплины -- професійно орієнтовані дисципліни -- будущий инженер -- майбутній інженер -- высшая техническая школа -- вища технічна школа --
Анотація:
Обсуждается проблема фундаментализации подготовки будущего инженера, а также освещаются способы ее практической реализации в Харьковском национальном университете строительства и архитектуры.
Обговорюється проблема фундаменталізації підготовки майбутнього інженера, а також висвітлюються способи її практичної реалізації в Харківському національному університеті будівництва та архітектури.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|