
>
330.338
Козак, Л. В.Цінове позиціювання сільськогосподарських підприємств на внутрішньому та світових ринках зернової продукції / Л. В. Козак //
Козак, Л. В.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2013. - N 4. - С. 48-55. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Е737270/2013/4)
Ключові слова: сільськогосподарська продукція -- ринок зернових культур -- ринок зернобобових культур -- ринок олійних культур -- стратегії позиціювання -- ціна внутрішнього ринку -- світова ціна -- коефіцієнт осциляції -- посередницька маржа -- конкурентоспроможність товару -- сельскохозяйственная продукция -- рынок зерновых культур -- рынок зернобобовых культур -- рынок масличных культур -- стратегии позиционирования -- цена внутреннего рынка -- мировая цена -- коэффициент осцилляции -- посредническая маржа -- конкурентоспособность товара --
Анотація:
Здіснено оцінку ефективності цінових стратегій позиціювання сільськогосподарських підприємств України на внутрішньому та світовому ринках зерна. Проведено моніторинг середніх цін реалізації внутрішнього ринку, експортних і світових цін у розрізі окремих видів зернових, проаналізовано показники посередницької маржі та коефіцієнтів осциляції цін за каналами та регіонами реалізації.
Произведена оценка эффективности ценовых стратегий позиционирования сельскохозяйственных предприятий Украины на внутреннем и мировом рынках зерна. Проведен мониторинг средних цен реализации внутреннего рынка, экспортных и мировых цен в разрезе отдельных видов зерновых, проанализированы показатели посреднической маржи и коэффициентов осцилляции цен по каналам и регионами реализации.
(Шифр в БД Е737270/2013/4)
УДК | |
330.338 |
Ключові слова: сільськогосподарська продукція -- ринок зернових культур -- ринок зернобобових культур -- ринок олійних культур -- стратегії позиціювання -- ціна внутрішнього ринку -- світова ціна -- коефіцієнт осциляції -- посередницька маржа -- конкурентоспроможність товару -- сельскохозяйственная продукция -- рынок зерновых культур -- рынок зернобобовых культур -- рынок масличных культур -- стратегии позиционирования -- цена внутреннего рынка -- мировая цена -- коэффициент осцилляции -- посредническая маржа -- конкурентоспособность товара --
Анотація:
Здіснено оцінку ефективності цінових стратегій позиціювання сільськогосподарських підприємств України на внутрішньому та світовому ринках зерна. Проведено моніторинг середніх цін реалізації внутрішнього ринку, експортних і світових цін у розрізі окремих видів зернових, проаналізовано показники посередницької маржі та коефіцієнтів осциляції цін за каналами та регіонами реалізації.
Произведена оценка эффективности ценовых стратегий позиционирования сельскохозяйственных предприятий Украины на внутреннем и мировом рынках зерна. Проведен мониторинг средних цен реализации внутреннего рынка, экспортных и мировых цен в разрезе отдельных видов зерновых, проанализированы показатели посреднической маржи и коэффициентов осцилляции цен по каналам и регионами реализации.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|