
>
339.138
Федорова, В.Оценка имиджа высшего учебного заведения [Текст] / В. Федорова //
Федорова, В.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2016. - № 4. - С. 61-64. - Библиогр. в конце ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2016/4)
Ключові слова: імідж вузу -- имидж вуза -- абітурієнт -- абитуриент -- студент -- оцінка -- оценка -- фактори формування іміджу -- факторы формирования имиджа -- спосіб сприйняття іміджу -- способ восприятия имиджа -- елементи комплексу маркетингу "7р" -- элементы комплекса маркетинга "7р" -- метод семантичного диференціалу -- метод семантического дифференциала --
Анотація:
На рівні вищого навчального закладу оцінка іміджу здійснюється на основі факторів, виділених за способом його сприйняття абітурієнтами і студентами (відчутні і когнітивні). У свою чергу, на рівні освітніх послуг оцінка іміджу проводиться на основі факторів, виділених за способом його сприйняття абітурієнтами і студентами (відчутні і когнітивні), згрупованих за елементами комплексу маркетингу "7Р".
На уровне высшего учебного заведения оценка имиджа осуществляется на основе факторов, выделенных по способу его восприятия абитуриентами и студентами (ощутимые и когнитивные). В свою очередь, на уровне образовательных услуг оценка имиджа проводится на основе факторов, выделенных по способу его восприятия абитуриентами и студентами (ощутимые и когнитивные), сгруппированных по элементам комплекса маркетинга "7Р".
(Шифр в БД Н950728/2016/4)
УДК | |
339.138 |
Ключові слова: імідж вузу -- имидж вуза -- абітурієнт -- абитуриент -- студент -- оцінка -- оценка -- фактори формування іміджу -- факторы формирования имиджа -- спосіб сприйняття іміджу -- способ восприятия имиджа -- елементи комплексу маркетингу "7р" -- элементы комплекса маркетинга "7р" -- метод семантичного диференціалу -- метод семантического дифференциала --
Анотація:
На рівні вищого навчального закладу оцінка іміджу здійснюється на основі факторів, виділених за способом його сприйняття абітурієнтами і студентами (відчутні і когнітивні). У свою чергу, на рівні освітніх послуг оцінка іміджу проводиться на основі факторів, виділених за способом його сприйняття абітурієнтами і студентами (відчутні і когнітивні), згрупованих за елементами комплексу маркетингу "7Р".
На уровне высшего учебного заведения оценка имиджа осуществляется на основе факторов, выделенных по способу его восприятия абитуриентами и студентами (ощутимые и когнитивные). В свою очередь, на уровне образовательных услуг оценка имиджа проводится на основе факторов, выделенных по способу его восприятия абитуриентами и студентами (ощутимые и когнитивные), сгруппированных по элементам комплекса маркетинга "7Р".
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|