
>
371.3
Стадник, О.Засоби навчання як один з компонентів педагогічної системи [Текст] / О. Стадник //
Стадник, О.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2013. - № 3. - С. 54-57. - Бібліогр.: с. 56-57. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2013/3)
Ключові слова: засоби навчання -- средства обучения -- матеріальні засоби -- материальные средства -- ідеальні засоби -- идеальные средства -- викладання -- преподавание -- учіння -- обучение -- географія -- география --
Анотація:
Стаття присвячена підходам до засобів навчання, що існують в дидактиці. Розглянуто визначення поняття "засоби навчання" в педагогічній літературі. З’ясовано диференціацію засобів навчання та їх взаємозв’язок з іншими компонентами педагогічної системи.
Статья посвящена подходам к средствам обучения, существующим в дидактике. Рассмотрено определение понятия "средства обучения" в педагогической литературе. Выяснено дифференциацию средств обучения и их взаимосвязь с другими компонентами педагогической системы.
(Шифр в БД Н950728/2013/3)
УДК | |
371.3 |
Ключові слова: засоби навчання -- средства обучения -- матеріальні засоби -- материальные средства -- ідеальні засоби -- идеальные средства -- викладання -- преподавание -- учіння -- обучение -- географія -- география --
Анотація:
Стаття присвячена підходам до засобів навчання, що існують в дидактиці. Розглянуто визначення поняття "засоби навчання" в педагогічній літературі. З’ясовано диференціацію засобів навчання та їх взаємозв’язок з іншими компонентами педагогічної системи.
Статья посвящена подходам к средствам обучения, существующим в дидактике. Рассмотрено определение понятия "средства обучения" в педагогической литературе. Выяснено дифференциацию средств обучения и их взаимосвязь с другими компонентами педагогической системы.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|