
>
Ангелова, С.Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство [Текст] / С. Ангелова, О. Давліканова //
Ангелова, С.
Маркетинг в Україні. - 2018. - N2. - С. 26-31.. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2018/2)
Ключові слова: бренди -- емоції -- эмоции -- духовні цінності -- душевные ценности -- реклама -- маркетинг -- сексуальність -- сексуальность -- ґендерні ролі -- гендерные роли -- сексуальність -- сексуальность --
Додаткові точки доступу:
Давліканова, О.
(Шифр в БД М600283/2018/2)
Ключові слова: бренди -- емоції -- эмоции -- духовні цінності -- душевные ценности -- реклама -- маркетинг -- сексуальність -- сексуальность -- ґендерні ролі -- гендерные роли -- сексуальність -- сексуальность --
Додаткові точки доступу:
Давліканова, О.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|